تولید رنگ سبز ترافیکی مرغوب مخصوص اسفالتی و بتنی

کارخانه تولید رنگ سبز ترافیکی و سفید و زرد و مشکی و قرمزو.. مرغوب مخصوص اسفالتی و بتنی با پوشش عالی و ماندگاری طولانی مدت را برای شما فراهم می کند. نرخ رنگ ترافیکی سبز و یا سفید و غیر تابع انتظارات کارفرما یا پیمانکار از نوع رنگ و مدت ماندگاری ان است و پارامترههای زیادی می تواند در قیمت نهایی رنگ تاثیر گذار باشد که در ادامه با ان اشنا می شوید.

پارامتر های مورد انتطار کارفرما از تولید رنگ سبز ترافیکی

  • رنگی که پوشش دهی عالی روی سطوح اسفالتی یا بتنی داشته باشد .
  • رنگی که بتواند انتظارات کارفرما را رعایت نماید.
  • رنگ ساده دربازار وجود دارد که رزین و پوشش دهنده ان در حد معمولی است.
  • رنگ سبز ترافیکی خوب باید رزین ان از بهترین رزین ها ی بازار و تیتان ان حداقل 10 درصد وزنی باشد.
  • هرچه رنگ سبز ترافیکی روشن تر خرید کنید میزان پوشش دهی ان روی کف بیشتر است چون تولید کننده می تواند تیتان اضافه تری استفاده کند و شما سطح بیشتری را رنگ می کنید.
  • می توایند درخواست دهید که تولید کننده رنگ سبز ترافیکی اسفالتی یا بتنی داخل ان از مواد ضد جرم نیز استفاده نماید تا سیاه شدگی ان در مرحله بهره برداری به حداقل ممکن برسد. که این می تواند روی قیمت تمام شده ان تاثیر گذار باشد.

رنگ ترافیکی مخصوص اسفالتی وبتنی

خرید و فروش رنگ ترافیکی سبز مخصوص اسفالتی و بتی را با ایمن رنگ تاپ امتحان کنید طبق سفارش و سلیقه شما تولید و مطابق با نیاز شما تامین می کنیم. درصورت نیاز به مشاوره در کنارشما هستیم تا مناسب ترین رنگ را برای خط کشی یا علامت گذاری پارکینگ ها و یا معابر برای شما پیشنهاد بدیم. توجه داشته باشید که رنگ مخصوص اسفالت و بتن که قرار است روی کف اعمال شود نمی توانید از رنگ های روغنی استفاده کنید چرا که رنگ های روغنی برای دیوار و یا اهن الات هستند و نمی توانند مقاومت کافی در کف بتنی یا اسفالتی داشته باشند و ممکن است به یک ماه نکشیده و پاک شوند..

مفهوم رنگهای زرد و سفید و رنگ سبزترافیکی در ایین نامه

رنگ زرد مفهوم ان خط ر و احتیاز در مورد وسایل نقلیه می باشد و این رنگ در محل رفت امد زیاد و پر رفت و امد و به طور کلی در موردههایی به کار می رود که بکار بردن ان موجب اشتباه دید می شود. و رنگ سبز ترافیکی و سفید ترافیکی در محل های پر رفت و امد مانند جداول کلیه معابر و از این رنگ ها در علائم ایمنی باید به صورت طولی و یا مورب استفاده گردد.

بهترین مکانهای استفاده از رنگ سبز ترافیکی جدولی

  1. جداول بزرگ راهها
  2. جداول گذر گاههای عابر پیاده
  3. جداول میادین
  4. حداول لچکی ها
  5. جداول دور برگردانها
  6. جدولهای محدوده ایستگاههای اتوبوس و تاکسی
  7. نیوجرسی های اطراف میادین
  8. جدول پارکههای خطی
  9. جدولهای کلیه معابر دیگر
  10. محل های عابر پیاده
رنگ سبز ترافیکی
نمونه رنگ جدولی سبز نیمه مات

برای اشنایی بیشتر با رنگ سبز ترافیکی و یا سایر رنگ ها با می توایند با ایمن رنگ تاپ مشاوره بگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما