پخش زینک ریچ اپوکسی پلی امید

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که برای محافظت از لوله ها و و وسایلی از جنس آهن که قابل تعویض نیستند و امکان تعویض آن ها وجود ندارد چه می کنند؟ یا برای محافظت از بدنه ی آهنی کشتی ها، قایق ها و وسایلی که زیر آب هستند از چه چیزی استفاده می شود؟ زینک ریچ اپوکسی پلی امید حلال تمام این مشکلات است. این محصول یک پوشش دهنده ی آلی بسیار قوی و با دوام است که برای محافظت از فلزات کاربرد دارد.

پخش زینک ریچ اپوکسی پلی امید

شناخت بهترین زینک ریچ اپوکسی پلی امید

شناخت بهترین زینک ریچ اپوکسی پلی امید

کشتی ها، لوله های انتقال آب و گاز، لوله های نفت، دستگاه هایی که در پالایشگاه ها و صنایع سنگین وجود دارند، خودروها، هواپیماها و هر آنچه که از فلزاتی چون آهن ساخته شده اند نیاز دارند که در برابر رطوبت و زنگ زدگی، اسید ها و سایز موادی که باعث ایجاد خورندگی در آن ها می شود محافظت گردند. از این رو استفاده از بهترین انواع پلیمرهای زی ریچ اپوکسی پلی امید ضروری است و از حوادث ناگوار و خسارت های سنگین جلوگیری به عمل می آورد.

یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده ی این محافظ ها روی است که مقاوم در برابر محیط های خورنده است و از فلزات به خوبی محافظت می کند و در انواع مختلف اسپری، برس و… موجود هستند. برای استفاده از آن ها باید سطح کار را به خوبی تمیز کنید و حین استفاده از آن ها تمامی نکات ایمنی را رعایت کنید. این ماده به سرعت قابل اشتعال است، بنابراین به دور از مواد آتش زا نگهداری می شوند. این ماده از دو جز تشکیل شده استه هنگام استفاده با هم مخلوط می شوند و آن ها را به مقدار کم نسبت به سطح کار به خوبی مخلوط می کنند و در زمان کمتر از نیم ساعت باید از آن استفاده کنند وگرنه کارایی خود را از دست می دهد. بعد از پشش دهی نیز باید سطحی که به این ماده آغشته شده شست و شو شود.

زینک ریچ اتیل سیلیکات نیز نشان از وجود درصد بالایی از روی در زینک ریچ اپوکسی می باشد و کاربرد جداگانه ای دارد. هنگامی که این ماده در این گوشش دهنده وجود داشته باشد به معنای آن است که علاوه بر مقاومت در برابر خورندگی در برابر حرارت های بالای 400 درجه ی سانتی گراد نیز مقاوم است.

قیمت خرید زینک ریچ اپوکسی

قیمت خرید زینک ریچ اپوکسی

عرضه زینک ریچ اپوکسی در فروشگاه هایی که به فروش انواع لوازم یدکی و رنگ مشغول اند صورت می گیرد. با توجه به کیفیت و موادی که در آن ها به کار رفته است نسبت به سایر رنگ ها و پوشش دهنده ها از قیمت بالاتری برخوردارند. اما اگر به مقدار زیادی از این ماده نیاز دارید و ترجیح می دهید با قیمتی مناسب این ماده را خریداری کنید و نیز با خرید عمده از تخفیفات بهره مند شوید بهتر است از مجموعه ی ایمن رنگ تاپ خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما