مرکز پخش پرایمر زینک ریچ اپوکسی دو جزئی

پرایمر زینک ریچ اپوکسی دو جزئی به عنوان یک آستر چند لایه بوده که حاوی پودر روی است و آن را در مقابل خوردگی مصون نگه می دارد. این عایق از سطح کیفی بالایی خوردار است و می تواند روی سطوح مختلف از جمله فلزات بهترین پوشش دهی را داشته باشد. آسترهای اپوکسی تا مدت طولانی روی سطح باقی می مانند. پرایمر زینک برای پخش در بازار انتخاب می شود چون هم دارای سطح کیفی بالایی لست و هم بهترین عملکرد را دارد.

مرکز پخش پرایمر زینک ریچ اپوکسی دو جزئی

روش اعمال پرایمر زینک ریچ در صنایع فلزی

روش اعمال پرایمر زینک ریچ در صنایع فلزی

روش اعمال پرایمر زینک ریچ اپوکسی دو جزئی در صنایع فلزی بسیار پیچیده بوده و توسط سیستم های پیشرفته و به صورت کاملا دقیق و ظریف انجام می شود. این رنگ با پودر روی ترکیب شده و زمانی که با لایه های ضخیم روی فلز قرار می گیرد به سرعت خشک شده و به شکل آستری چند لایه در می آید که می تواند در مقابل رطوبت هم دوام زیادی داشته باشد بدون اینکه از روی فلز برداشته شود و یا بر اساس ساییدگی دچار خراش گردد.

این رنگ ها با حرارت بالا زده می شوند و پس از خشک شدن دیگر قابل برداشت نیستند. قدرت چسبندگی این ماده زیاد است و زمانی که آستر روی فلز می چسبد دیگر جدا نمی شود. مقاومت آن در مقابل حرارت هم زیاد بوده و از طول عمر خوبی برخوردار است و می تواند تا مدت طولانی روی سطح باقی بماند. این آستر در محیط های صنعتی که خوردگی و زنگ زدگی زیاد است بیشترین سطح مصرف را دارد.

قیمت پرایمر زینک ریچ اپوکسی

قیمت پرایمر زینک ریچ اپوکسی

تولید پرایمر زینک ریچ اپوکسی به قیمت های مختلف نشان می دهد که این محصول دارای سطح کیفی متفاوتی بوده و مشتری می تواند کیفیت عالی را با بالاترین قیمت خریداری کند.‌ متغیر بودن قیمت ها به دلیل عوامل مختلفی است که هر کدام به نوعی در تعیین قیمت نقش دارند و باعث کاهش و افزایش آن می شوند.

تورم و فروش به صورت جزیی و همچنین خرید و فروش به صورت حضوری عواملی که باعث افزایش قیمت می شوند و مشتری در صورتی که این فاکتورها را مد نظر قرار دهد باید محصول را نرخ بیشتری تهیه کند. اما برخی عوامل هم هستند که اگر مشتری به آنها توجه کند می تواند خریدی اقتصادی را داشته باشد.

اولین عامل خرید به صورت عمده است و همچنین انتخاب روشی مناسب برای خرید و فروش که امروزه بیشتر روش اینترنتی است. این معیارها به مشتری کمک می کند تا بتوانند محصول را با پرداخت هزینه ای کمتر خریداری کند که برای او مقرون به صرفه خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما