مرکز توزیع پوشش زینک ریچ اپوکسی

بهترین نوع رنگ برای لایه اول روی سطوح فلزی،رنگ‌های زینک اپوکسی یا به‌اصطلاح پرایمر زینک اپوکسی می باشد.این محصول یک نوع رنگ صنعتی است که به آن پرایمر زینک ریچ اپوکسی نیز گفته می‌شود.

این پوشش زینک ریچ اپوکسی که حاوی مقدار زیادی پودر روی یا زینک می باشد؛ به دلیل داشتن فعالیت های شیمیایی یا الکتروشیمیایی بر روی فلز باعث به وجود آمدن ضدخوردگی بالاشده است، همچنین لایه بسیار سفتی روی سطح فلزی ایجاد می‌شود.

مرکز توزیع پوشش زینک ریچ اپوکسی

کارایی پوشش زینک ریچ اپوکسی

کارایی پوشش زینک ریچ اپوکسی

این محصول بی نظیر برای غشای خشک مورد استفاده قرار می‌گیرند.پوشش زینک ریچ اپوکسی کارایی های فوق العاده بی نظیری دارند که شامل موارد زیر می باشد:

این رنگ به دودسته آلی و غیر آلی تقسیم می شوند؛ رنگ های روی آلی شامل اپوکسی ‌‌ها، هیدروکربنهای آغشته به کلر و دیگر پلیمرها هستند. رنگ‌های روی غیر آلی تا حد زیادی سیلیکات های آلکیلی آلی هستند. ذره روی باید به حد کافی متمرکز باشد تا بتواند برای هدایت کاتدی و برای هدایت الکتریک در غشای خشک مورد استفاده قرار گیرد.

لازم به ذکر است پیش از عملیات رنگ آمیزی، آماده سازی سطح باید انجام شود. حذف چربی‌ها، روغن‌‌ها و سایر آلاینده‌‌ها از طریق مواد چربی زدا یا پاک کننده های مشابه از اهمیت بالایی برخوردار است.به عنوان مثال بیشتر تولیدکنندگان پوشش پیشنهاد می‌دهند که در جوشکاری سطح باید سریعاً پس از پاکسازی و خشک شدن رنگ آمیزی گردد تا مانع زنگ زدگی فوری گردد.

همچنین قابلیت به عمل آمدن سریع، صرف نظر از رطوبت محیط,سهولت در پوشش همه جانبه,قابلیت ضخامت بیشتر بدون خطر ترک خوردگی,مناسب برای استفاده از اسپری استاندارد هوا می تواند از بهترین ویژگی های این محصول باشد.

این محصول به دلیل داشتن ویژگی چوم مقاومت خوردگی بالا مورد توجه قرار گرفته است.همچنین حفاظت کاتدی, مقاومت خوردگی بالا به دلیل وجود رزین اپوکسی،چسبندگی مناسب برای سطوح فلزی و فولادی، مقاومت شیمیایی مناسب، سختی بالا، داشتن آستری مناسب ضد خوردگی در سخت ترین شرایط جوی و آب و هوایی می تواند از ویژگی های بارز این محصول باشد.

فروش پوشش زینک ریچ مرغوب

فروش پوشش زینک ریچ مرغوب

پوشش زینک ریچ مرغوب با توجه به خاصیت بی نظیری همچون تحمل بیشتر نسبت به وضعیت متغیر سطح و کیفیت پایین آن در مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است .برای مثال سطوحی که غیر قابل دسترس هستند می توانند توسط پوشش زینک ریچ اپوکسی محافظت شوند.

فروش این نوع پوشش در نقاط مختلف کشور ما امکان پذیر است و در هر مکان می توان به راحتی به آن دسترسی پیدا کرد اما نکته قابل توجه این است که نرخ پوشش زینک ریچ بسته به نوع فروشگاه متفاوت خواهد بود. باید به این مورد توجه داشته باشیم که محصول مورد نظر را با قیمت مناسب خریداری کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما