مرکز توزیع رنگ مخصوص کف استخر

مرکز توزیع رنگ مخصوص کف استخر در حال حاضر در ایران توانسته است به شکل گسترده ای فروش خود را انجام دهد. این مرکز به قدری رنگ های باکیفیتی را تولید می کند که می توان سال های متوالی بدون اقدام به ترمیم، از آن لذت برد. در ایران این مرکز مکان مشخصی دارد و شما نباید به افراد متفرق اعتماد کنید. مرکز توزیع رنگ کف استخر سعی کرده است که همیشه کیفیت را در اولویت کار خود قرار دهد.

مرکز توزیع رنگ مخصوص کف استخر

راهنمای خرید و انتخاب رنگ مخصوص کف استخر

راهنمای خرید و انتخاب رنگ مخصوص کف استخر

راهنمای خرید و انتخاب رنگ مخصوص کف استخر توسط خود شما هم می تواند تا حدودی صورت بگیرد. فراموش نکنید که خود شما هم با کمی مطالعه می توانید به نیاز خود پی ببرید.

انواع رنگ های کف استخر و دیواره ی استخر عبارت اند از:

۱_رنگ معمولی

۲_رنگ آکریلیکی

۳_رنگ اپوکسی

در نظر داشته باشید که اگر زیرساخت استخر شما با بتن سفید پوشیده شده است نباید از رنگ اپوکسی استفاده کنید. یا مثلا اگر از بتن استفاده کرده اید نباید از رنگ آکریلیکی بهره ببرید.

عزیزان، قبل از اینکه از کسی مشاوره بگیرید، مطمئن شوید زیرساخت استخر شما از چه چیزی ساخته شده است. ممکن است شما صاحب اولی آن خانه نباشید. پس باید به دنبال جنس زیربنا و زیرساخت استخر خویش باشید.

برخی افراد معتقدند که رنگ آبی که در پوشش استخر استفاده می شود، فقط به دلیل نماد رنگ آب می باشد. تا حدی گمان آن ها درست می باشد اما باید توجه کنید که مواد شیمیایی هم که به آن اضافه می شود به این رنگ می باشد.

رنگ معمولی : این رنگ دارای ساختاری مقاوم است.

رنگ آکریلیکی : این رنگ برای ارتفاع های خیلی زیاد و خیلی کم مناسب نیست زیرا از هم گسسته می شوند.

رنگ پوششی : به طور معمول این رنگ سبب عایق کف استخر و دیواره ی استخر می شود.

رنگ استخر آکریلیکی:  این رنگ می تواند همزمان هم رنگ آبی را به نمای استخر بدهد و هم می تواند عایق خیلی قوی را برای آن ایجاد کند.

سیمان رنگی استخر در بازار به خریداران خود فروخته می شود اما به نسبت رنگ های نانو کاربرد کمتری دارد.

رنگ اپوکسی استخر دارای فرمول خاص خود می باشد. اما به هیچ عنوان توصیه نمی شود که آن را به طور سرخود خریداری کنید.

قیمت فروش عمده رنگ مخصوص استخر در بازار

قیمت فروش عمده رنگ مخصوص استخر در بازار

قیمت فروش عمده رنگ مخصوص استخر در بازار به نوع آن بستگی دارد‌ اما در هر صورت خرید عمده دارای قیمت کمتری به نسبت سایر خرید ها می باشد. رنگ پایه اپوکسی صرفه اقتصادی دارد که اگر عمده هم خریداری شود صرفه اقتصادی آن به نسبت قبلی بیشتر هم خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما