قیمت فروش رنگ اکریلیک براق

در هنگام مراجعه به بازار رنگ فروشی، با انواع مختلفی از رنگ ها مواجه می شوید، که هر کدام از این محصولات خصوصیات و ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند. قیمت فروش رنگ اکریلیک براق را می توان از روش های مختلفی استعلام نمود. عوامل مختلفی بر قیمت این محصول نقش بسزایی دارد. از جمله، می توان به سطح کیفی، نوع بسته بندی و تولید کننده این محصول اشاره کرد. کیفیت بالا، از اهداف فروش جهت سود بیشتر است. 

قیمت فروش رنگ اکریلیک براق

ویژگی انواع رنگ اکریلیک

ویژگی انواع رنگ اکریلیک

یکی از ویژگی های مهم رنگ اکریلیک، این است که با استفاده از آب رقیق می شود. در واقع، حلال این رنگ آب است و جهت اجرای آن، نباید از حلال های نفتی استفاده کرد. همین ویژگی، موجب شده است که رنگ اکریلیک را در مقایسه با رنگ های دیگر متمایز کند. از طرفی، چون این رنگ پایه آب است و سازگاری بالایی با محیط زیست دارد و هیچ بوی نامطبوعی ندارد. از این رو، برای سلامتی افراد خطری ایجاد نمی کند. 

از دیگر ویژگی های بااهمیت این محصول، این است که این رنگ قابلیت شست و شو با انواع شوینده های مجاز را دارد و به راحتی می توان آن را تمیز کرد. اجرای رنگ اکریلیک، بسیار آسان است و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام پذیر است. همچنین، در مدت زمان بسیار کمی خشک می شود و در برابر نفوذ آب به ساختار و بافت خود، از مقاومت و دوام زیادی بهره مند است. از این رو، رنگ اکریلیک ضد آب است. استفاده از رنگ اکریلیک، در محیط های مرطوب امکان پذیر است و عوامل آسیب پذیر موجب پاک شدن رنگ نمی شود. 

از دیگر خصوصیت های این نمونه رنگ، این است که از تنوع بالایی برخوردار است و قابلیت اجرا بر روی تمام سطوح را دارد. دارای انعطاف پذیری قابل توجهی است و دچار ترک خوردگی نمی گردد. از نظر ماندگاری و پایداری، از طول عمر بالایی برخوردار است. به این نکته توجه داشته باشید، که این رنگ بعد از اجرا پاک نمی شود. بنابراین، اگر رنگ در محلی به غیر از محل موردنظر جهت رنگ آمیزی ریخته شد، بلافاصله قبل از خشک شدن، آن را تمیز کنید. در صورت خرابی، ترمیم نمودن آن آسان و بسیار راحت است. 

مرکز خرید رنگ اکریلیک براق

مرکز خرید رنگ اکریلیک براق

مرکز خرید رنگ اکریلیک براق، همواره تلاش می کند که بهترین نمونه رنگ را با کارایی و کیفیت بالا و طبق تایید سازمان های بهداشتی، به طور وسیعی در اختیار استفاده کنندگان قرار دهد. خرید به طور گسترده و عمده با حذف دلالان، مزایای خاصی دارد. از جمله این مزیت ها، می توان به هزینه تمام شده بسیار مناسب اشاره کرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما