قیمت بهترین رنگ اکریلیک براق

رنگ اکریلیک براق دارای تنوع بالایی است و در انواع رنگ های روشن و تیره، توسط شرکت های مختلف تولید شده و به بازار عرضه می گردد. این رنگ ها معمولا دارای رنج های قیمتی مختلفی هستند و بر اساس فاکتورهای گوناگونی مانند کیفیت، طیف رنگ و شرکت تولید کننده قیمت گذاری می گردند.
معمولا قیمت رنگ اکریلیک سفید ارزان تر از رنگ های دیگر است و رنگ هایی که کیفیت بالاتری دارند با قیمت گران تری به فروش می رسند.

قیمت بهترین رنگ اکریلیک براق

مزایای استفاده از رنگ اکریلیک

مزایای استفاده از رنگ اکریلیک

انتخاب رنگ مناسب برای رنگ آمیزی دیوارهای خانه، اتاق خواب، محل کار و … بسیار اهمیت دارد و علاوه بر اینکه سبب زیبایی دکوراسیون می شود تاثیر مستقیمی بر روی روحیه و افزایش شادابی و انرژی افراد دارد.
امروزه جدیدترین رنگ های صنعتی و ساختمانی به صورت روغنی و رنگ پلاستیک تولید می شوند و در انواع براق، نیمه مات و مات به بازار ارائه می گردند. این رنگ ها که به آنها رنگ های اکریلیک گفته می شود بر پایه رزین های اکریلیکی ساخته می شوند و دارای فرمولاسیون بسیار پیشرفته و درجه کیفیت بسیار بالایی هستند.
رنگ های اکریلیک به دلیل ویژگی های عالی که دارند در بازار بسیار پر تقاضا هستند و برای رنگ آمیزی بخش های داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی مزایای استفاده از رنگ اکریلیک ساختمان را می توان به صورت زیر بیان نمود:
افزودنی های به کار رفته در این رنگ ها سبب افزایش قدرت پوشانندگی و فرآیند خشک شدن سریع آنها می گردد و برای افرادی که می خواهند در زمان کم دیوارهایشان را رنگ آمیزی نمایند بهترین گزینه است.
کاملا سازگار با محیط زیست هستند و از آن جایی که بر پایه آب تولید می شوند هیچ گونه بوی نامطبوعی ندارند و سبب سر درد نمی شوند.
استفاده از آنها بسیار آسان است و تنها نیاز به یک قلم‌مو، پیستوله و غلتک برای رنگ آمیزی دارد.
قابل اجرا بر روی تمامی سطوح سیمانی، بتنی، گچی و کناف می باشند و برای استفاده در شرایط جوی گوناگون و دمای سرد و گرم نیز مناسب اند.
دارای انعطاف پذیری بالایی هستند و در برابر بارش باران و اشعه فرابنفش حالت اولیه خود را از دست نمی دهند و پوست پوست نمی گردند.

مرکز پخش رنگ اکریلیک براق

مرکز پخش رنگ اکریلیک براق

مرکز پخش رنگ اکریلیک براق در سطح کشور فعالیت می کند و با فروش محصولات خود از طریق سامانه های فروش اینترنتی خرید آسانی را برای تمامی مشتریان خرده و عمده فراهم نموده است.
تمامی محصولات در این مرکز به دلیل کوتاه کردن دست واسطه ها به نرخ کارخانه محاسبه می گردند و هیچ نوع هزینه اضافی بین فروشنده و خریدار رد و بدل نمی شود. در صورتی که شما خریدار این محصولات هستید جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما