فروش ویژه رنگ اپوکسی سوله

بسیاری از شرکت های تولیدکننده رنگ اپوکسی سوله، با ایجاد تبلیغاتی چون فروش ویژه درون سایت های اینترنتی، خریداران زیادی را به پای خرید می کشانند در واقع چند روزی محصولات خود را با عنوان فروش ویژه یعنی؛ افزایش تخفیف، ارسال رایگان، تضمین کالا، گارانتی چند ماهه و‌.‌… ارائه می دهند تا مشتریان زیادی را جذب کنند و با فروش بالا، برند خود را جهانی کنند البته خریداران باید در هنگام فروش ویژه علاوه بر قیمت به کیفیت کالا نیز توجه نمایند.

فروش ویژه رنگ اپوکسی سوله

رنگ سوله صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟

رنگ سوله صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟

رنگ سوله صنعتی از جمله رنگ های پرکاربرد و مفید می باشد که به دلیل ویژگی های ممتازی که دارد در بسیاری از صنایع و به عنوان پوششی بر روی انواع سازه های فلزی، سوله ها، اسکلت فلزی و…..استفاده می شود اکنون به برخی از این ویژگی ها توجه نمائید؛

از آن جایی رنگ سوله صنعتی بر پایه رزین آلکیدی و از پیگمنت های ضد خوردگی ساخته شده است مقاومت بالایی در برابر تابش مستقیم خورشید و بارش باران دارد از این رو جهت آستر روی سازه های فلزی بیرون از ساختمان کاربرد فراوانی دارد.

چسبندگی بسیار خوبی بر روی سطوح مختلف چوبی، فلزی، بتنی، گچی و…. دارد و از براقیت و ثبات رنگ بی نظیری برخوردار می باشد و از طرفی استفاده راحت و سریعی دارد و زمان زیادی جهت خشک شدن لازم ندارد.

یکی از ویژگی های مطلوب آن، انعطاف پذیری مناسب می باشد از این رو سبب پوسته پوسته شدن و ترک خوردگی نمی گردد و از آن جایی که مقاومت خوبی در برابر انواع شرایط آب و هوایی، پوسیدگی و محیط های اسیدی دارد از آن، جهت محافظت از سازه های فولادی موجود در محیط های دریایی استفاده می کنند.

مزیت خوب رنگ سوله ای این است که بر روی سطوح از قبل رنگ شده یا پوشیده از قیر نیز قابلیت اجرا را دارد از جمله؛ نرده کشی ها، اسطبل ها، ستون ها، آسیاب های بادی.

خرید بدون واسطه رنگ اپوکسی سوله

خرید بدون واسطه رنگ اپوکسی سوله

جهت خرید رنگ اپوکسی به صورت مستقیم می توان به شرکت های پخش و نمایندگی های فروش معتبر اینترنتی مراجعه نمود که بهترین و باکیفیت ترین نوع رنگ را در بسته بندی هایی با حجم های مختلف و با قیمتی کمتر از سطح بازار ارائه می دهند.

خرید مستقیم سبب حذف سود ناشی از حضور واسطه ها و در نهایت کاهش هزینه های خرید می گردد هم چنین به دلیل ارتباط مستقیم تولیدکننده با خریدار، کالایی صد در صد مرغوب و درجه یک با نازلترین قیمت ها رد و بدل می شود و این که خریدار می تواند بدون محدودیت زمان و مکان محصول مورد نظر را به صورت اینترنتی خریداری کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما