فروش رنگ عایق رطوبتی سفید نانو

رنگ عایق رطوبتی سفید یا همان عایق رطوبتی بام یکی از جدیدترین عایق ها می باشد و دارای کارایی بیشتر نسبت به عایق های سنتی است، به همین دلیل امروزه بیشتر از این نوع عایق ها استفاده می گردد. تولید کنندگان زیادی مبادرت به تولید این نوع عایق کرده اند و با فروش آن به عمده فروشان و خرده فروشان نیاز بازار را تامین می کنند.

فروش رنگ عایق رطوبتی سفید نانو

در مورد رنگ عایق رطوبتی چه می دانید؟

در مورد رنگ عایق رطوبتی چه می دانید؟

رنگ عایق رطوبتی نانو نسبت به عایق های سنتی همچون ایزوگام بسیار بهتر است چرا که استفاده از آن بسیار آسانتر از ایزوگام ها است. این عایق رنگ مانند، پوششی عایق مانند را ایجاد و به اصطلاح آب بندی می کند که از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری به عمل می آورد. از این نوع عایق بر روی فلزات، ایزوگام، موزاییک و …. استفاده میگردد ولی روی سطوحی که چرب یا خاک گرفته و زنگ زده هستند کاربردی ندارد چرا که ابتدا باید سطوح عاری از هر گونه گرد و خاک و آلودگی باشند تا بتوان کار عایق کاری را شروع کرد.

این رنگ در برابر نور خورشید مقاوم بوده و از طرفی باعث می شود که در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی شود و برای استفاده کنندگان صرفه ی اقتصادی بسیار مناسبی دارد.

این عایق اصولا به رنگ سفید تولید می گردد ولی می توان با افزودن رنگ های پایه آن را به رنگ دلخواه خود درآورد و بعد مورد استفاده قرار داد.

یکی از ویژگی های دیگری که این محصول دارد این است که برای به کارگیری و استفاده از این عایق نباید تخصص خاصی داشت و افراد به راحتی با استفاده از یک قلمو و فرچه می توانند سطح مورد نظر خود را آب بندی و عایق نمایند و البته به راحتی شسته و تمیز می شود و چون به رنگ سفید است در فصول گرم سال باعث خنک نگه داشتن سقف می شود و عامل بزرگی برای خنک نگه داشتن خانه محسوب می گردد.

بازار خرید رنگ عایق رطوبتی سفید

بازار خرید رنگ عایق رطوبتی سفید

برای خرید رنگ عایق رطوبتی سفید می توان به فروشگاه هایی که این محصول را عرضه می کنند مراجعه کرد و به صورت حضوری آن را تهیه و خریداری نمود که اصولا هم به صورت عمده و هم در حجم کم به فروش می رسد. امروزه فروش رنگ عایق رطوبتی دارای سود فراوانی است چرا که دیگر جای عایق های قدیمی را گرفته است و دارای بازار فروش بسیار مناسبی می باشد.

لازم به ذکر است که این محصول را می توان از طریق وب سایت ها به صورت آنلاین و غیرحضوری نیز خریداری و تهیه نمود  که برای خریدار به صرفه تر است چرا که کالا را بدون واسطه با قیمت مناسب تری تهیه می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما