فروش رنگ جدول خیابانی به قیمت کارخانه

رنگ جدول خیابانی از مواد اصلی آرایش شهر ها و خیابان ها است. رنگ جدول های خیابانی در انواع و رنگ های مختلفی تولید می شوند. یک رنگ جدول بتنی با کیفیت باید توانایی مقاومت در برابر اثرات مخرّب نور خورشید را داشته باشد و به علاوه از انعکاس نور خورشید پس از تابش آن تا حد ممکن پیشگیری کند. 

فروش رنگ جدول خیابانی به قیمت کارخانه

بهترین نوع رنگ برای جدول بتنی

بهترین نوع رنگ برای جدول بتنی

رنگ جدول یکی از مواد اصلی و اساسی در حوزه ی شهرسازی و وظایف مربوط به شهرداری ها است. رنگ جدول ها در رنگ های مختلفی وجود دارند که از آن میان می توان به ترکیب رنگ های سبز و سفید، مشکی و سفید، مشکی و زرد، قرمز و زرد، نارنجی و سفید و آبی و سفید اشاره کرد. رنگ جدول ها برای حصول نتایج گوناگونی از جمله زیبا سازی شهر ها و خیابان ها و کمک به افزایش دید رانندگان وسایل نقلیه به کار برده می شوند. مراکز شهرداری موظّف اند پس از مشاهده ی رنگ پریدگی در خیابان ها بلافاصله اقدام به تجدید رنگ آمیزی نمایند چرا که عدم رسیدگی به این کار ممکن است سبب بروز حوادث رانندگی در شهرها و مسیر خیابان ها شود. 

کیفیت و ارزش یک رنگ جدول بتنی را شفافیّت رنگ آن و مقاومت آن در برابر اثرات مخرّب نور خورشید مشخص می کند. رنگ جدول بتنی باید بتواند کیفیت و شفافیّت خود را در برابر نور آفتاب و خراشیدگی های فیزیکی احتمالی حفظ کند. علاوه بر موارد گفته شده، رنگ جدول بتنی با کیفیّت باید بتواند از جذب رطوبت تا حد ممکن پیشگیری کند. 

از بهترین انواع رنگ جدول ها می توان به رنگ جدول های بتنی نانو و رنگ جدول های بتنی روغنی را اشاره کرد. رنگ جدول های نانو پس از رنگ آمیزی به سرعت خشک می شوند و تغییر رنگ در آن ها به ندرت دیده می شود. هم چنین انعکاس نور خورشید در آن ها بسیار کم است. 

عرضه مستقیم رنگ جدول خیابانی به صورت عمده

عرضه مستقیم رنگ جدول خیابانی به صورت عمده

از بارز ترین اشکال توزیع رنگ جدول های خیابانی می توان به توزیع آن ها به صورت عمده اشاره کرد. رنگ جدول ها به ندرت توزیع محدود دارند چرا که مصارف شخصی این محصولات در مواردی بسیار جزئی دیده می شود و مصرف اصلی آن ها به وسیله ی مراکز شهرداری و به منظور زیبا سازی شهر ها و خیابان ها صورت می گیرد. 

از مطرح ترین مراکز تولید رنگ جدول خیابانی می توان به شرکت تولید رنگ “ایمن رنگ تاپ” اشاره کرد که در زمینه ی عرضه ی عمده و مستقیم انواع رنگ جدول خیابانی فعالیت دارد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما