فروشگاه عرضه رنگ عایق کف مرغوب

امروزه انواع مختلفی از رنگ های عایق کف در بازار عرضه می گردد. هر کدام از این رنگ ها، ویژگی ها و مزایایی را به خود اختصاص داده اند. امروزه، با روی کار آمدن فناوری نانو، تولید رنگ های عایق با استفاده از تکنولوژی نانو، به طور چشم گیری افزایش یافته است. فروشگاه عرضه رنگ عایق کف مرغوب، همواره سعی می کند، که بهترین محصولات را بر اساس کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. 

فروشگاه عرضه رنگ عایق کف مرغوب

تفاوت رنگ عایق معمولی و نانو

تفاوت رنگ عایق معمولی و نانو

رنگ نانو، همانگونه که از نامش پیداست با استفاده از تکنولوژی نانو ساخته شده است و دارای دو نوع شفاف و رنگی است. البته نوع رنگی آن، به وسیله رنگ دانه های مختلفی تولید می شود و از تنوع رنگی بالایی برخوردار است. ویژگی ها و مزایای رنگ نانو در مقایسه با رنگ معمولی، به مراتب بیشتر است و همین موضوع، سبب شده است که از محبوبیت ویژه ای برخوردار باشد.

یکی از تفاوت های رنگ نانو با رنگ معمولی این است، که این رنگ، بدون حلال قابل استفاده است. در حالی که، حلال عایق رطوبتی رنگ معمولی، تینر و سایر حلال های مختلف است، که باعث به وجود آمدن بوی نامطبوعی می شود. بنابراین، می توان رنگ عایق نانو را بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی به وسیله پیستوله و برس اجرا کرد. از طرفی، اجرای این رنگ با هزینه بسیار کمی قابل انجام است و از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. رنگ نانو، در برابر رشد باکتری ها، قارچ ها و کپک مقاومت بیشتری دارد. 

یکی از خصوصیاتی که رنگ نانو را از رنگ های معمولی متمایز می کند، این است که این عایق را می توان در ساختمان های در حال بهره برداری به راحتی و آسانی اجرا نمود، بدون اینکه در فضای ظاهری ساختمان تغییری ایجاد شود. این محصول، در برابر سرما و گرما از مقاومت عالی برخوردار است. همچنین، در مقابل عوامل مختلف آب و هوایی و اشعه های مضر خورشید، از پایداری قابل توجهی بهره می برد. از تفاوت های دیگر رنگ نانو و رنگ معمولی، می توان به شست و شوی آسان رنگ نانو با شوینده های مجاز اشاره کرد. همچنین، از قیمت مناسبی نسبت به رنگ های معمولی برخوردار است. 

قیمت عرضه عمده رنگ عایق کف در بازار

قیمت عرضه عمده رنگ عایق کف در بازار

قیمت رنگ عایق کف در بازار به صورت عمده، بر اساس استاندارد های کیفی و مرغوبیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت و همچنین میزان حجم درخواستی، متفاوت است. خرید به صورت عمده و مستقیم، دارای مزایای ویژه ای است. یکی از این مزیت ها این است، که قیمت نهایی بسیار مناسب تمام شده و بسیار مقرون بصرفه است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما