عرضه عمده رنگ اکریلیک پایه حلال ایرانی

رنگ اکریلیک پایه حلال جز دسته رنگ هایی است که برای رقیق کردن آن به منظور استفاده از مشتقات نفتی استفاده می شود و بر اساس نوع و جنس رنگ و دستور العمل های درج شده پشت محصول میزان رنگ و حلال مشخص شده و مخلوط و رقیق و قابل استفاده می شود.  رنگ اکریلیک در انواع رنگ ها و مدل ها وجود داشته و شما می توانید بر اساس ویژگی های مد نظر خود اقدام به تهیه محصول کنید.

عرضه عمده رنگ اکریلیک پایه حلال ایرانی

تفاوت رنگ اکریلیک پایه آب و حلال

تفاوت رنگ اکریلیک پایه آب و حلال

 

رنگ پایه حلال چیست؟ ممکن است این متن را در بسیاری از جاها مشاهده کرده باشید اما معنای آن را ندانید به عبارت کلی رنگ در ابتدا و به صورت اولیه که از کارخانه ها عرضه می شود به علت غلظت بالایی که دارد قابلیت استفاده روی سطوح مختلف را ندارد و برای این که برای استفاده کردن آماده شود باید با یکسری از مواد ترکیب شده و رقیق شود و این مواد می تواند مواد آلی مثل بنزین و مشتقات آن و یا آب معمولی باشد و بر اساس نحوه تولید رنگ نوع ماده ای که با آن رقیق می شود مشخص خواهد شد و به این ماده رقیق کننده که از مواد آلی تشکیل شده پایه حلال و پایه آب می گویند.

رزین اکریلیک خالص به دلیل مقاوت بالا و همچنین چسبندگی قوی که روی سطوح ایجاد می کنند امروزه در بسیاری از صنایع استفاده می شود و همچنین قابلیت استفاده در محیط های باز و بسته را داشته و مقاومت بالایی در برابر آسیب های محیطی و خوردگی داشته و همین ویژگی دوام بالا امروزه آن را به یکی از پر استفاده ترین رنگ های صنعتی کرده است و دارای انواع مختلفی وجود دارد که یکی از انواع آن رزین اکریلیک پودری بوده که به دلیل داشتن مقاومت بالا  در صنایع کاربردی مثل خودرو سازی و برای رنگ کردن پوشش های خودرو از این رنگ استفاده می شود.

بهترین رنگ اکریلیک پایه حلال به قیمت روز

بهترین رنگ اکریلیک پایه حلال به قیمت روز

شما می توانید با توجه به ویژگی هایی که از رنگ مورد نظر انتظار دارید بهترین رنگ را انتخاب کنید و اگر قصد خرید رنگ پایه حلال دارید حتما باید حلال مخصوص آن را نیز از فروشگاه تهیه کرده و طبق دستور العمل هایی که روی کالا نوشته شده مواد را با مقدار مناسب با هم مخلوط کرده و استفاده کنید. 

انواع رنگ را می توانید به صورت حضوری و مستقیم از فروشگاه های رنگ فروشی تهیه کرده و یا محصول مورد نظر خود را از طریق اینترنت و از سایت های معتبر فروش سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

2

  1. سلام
    شما رنگ اکریلیک پایه حلال جهت استفاده در چاپ هم موجود دارید یا امکان ساخت طبق سفارش دارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما