خرید مستقیم رنگ نیم پلاستیک نیم براق

خرید مستقیم رنگ نیم پلاستیک نیم براق هدف بسیاری از طراحان و معماران صنعت ساختمان سازی است زیرا رنگ های نیم پلاستیک جزو بهترین و پر کاربردترین رنگ های ساختمانی هستند که بر پایه مواد لاتکسی طراحی می شوند و ارزان قیمت بودن این رنگ ها یکی از بهترین ویژگی های بارز آنها می باشد.

خرید مستقیم رنگ نیم پلاستیک نیم براق

معرفی انواع رنگ نیم پلاستیک ساختمانی

معرفی انواع رنگ نیم پلاستیک ساختمانی

رنگ های پلاستیکی دارای قدمت بسیار زیادی در صنعت ساختمان سازی می باشند و به نوعی جزو رنگ های قدیمی و پرکاربرد شناخته شده هستند. اگر به معرفی اجمالی انواع رنگ پلاستیک ساختمان بپردازیم باید این نوع رنگ را در دو دسته عمده تقسیم بندی نماییم:

  1. رنگ نیم پلاستیک:  رنگ های نیم پلاستیک در مقایسه با تمام پلاستیک ها مقاومت پایین تری نسبت به رطوبت دارند، ولی کاربرد آنها نسبت به نمونه های تمام پلاستیک بسیار بیشتر است. علاوه بر این موضوع رنگ های نیم پلاستیک از قیمت فروش پایین تری نسبت به تمام پلاستیک ها برخوردار هستند و این یک دلیل بسیار قانع کننده برای فروش بیشتر آنها در بازار می باشد.  جالب است بدانید رنگ های نیم پلاستیک از نظر ویژگی های فنی هم از رنگ های تمام پلاستیک ضعیف تر هستند و نیاز به تجدید رنگ در طی زمان های کوتاه دارند.
  2. رنگ تمام پلاستیک: این رنگ ها مقاومت بالاتری نسبت به رنگ های نیمه پلاستیک در برابر آب دارند، اما  قیمت فروش بالاتری نسبت به این نوع رنگ‌ ها به خود اختصاص می‌ دهند. رنگ های تمام پلاستیک از نظر کیفیت شباهت بسیار زیادی به رنگ های آکریلیک دارند و جز رنگ های با کیفیت موجود در بازار شناخته شده می باشند. 

از مهمترین مزایای استفاده از انواع رنگ پلاستیک ساختمانی می ‌توان به قیمت مناسب و پایین این  محصولات و همچنین اجرای راحت آنها در کمترین زمان ممکن اشاره کرد. البته قابلیت پوشش‌دهی بالای این رنگ ‌ها نیز جزو برتری های آنها می باشد.

بازار پخش رنگ نیم پلاستیک دیوار

بازار پخش رنگ نیم پلاستیک دیوار

بازار پخش رنگ نیم پلاستیک دیوار در راستای داشتن قیمت مناسب این محصول بسیار پر رونق است. همانطور که قبلا اشاره کردیم رنگ نیم پلاستیک ساختمانی قیمت فروش ارزان به خود می گیرد و به عنوان ارزان ترین رنگ ساختمانی در بازار ارائه می‌ شود و این امر یکی از مهمترین دلایل  پر رونق بودن بازار فروش این محصول می باشد.

پخش رنگ نیم پلاستیک دیوار توسط برند های تولید کننده در بازار های داخلی با روش های متعدد صورت می پذیرد که استفاده از وب سایت های اینترنتی نمونه از این روش ها می باشد. با استفاده از وب سایت های اینترنتی بازار پخش این محصولات در کشور سراسری تر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما