خرید مستقیم رنگ خط کشی خیابان

رنگ های ترافیکی امروزه مصارف مختلفی را به خود اختصاص داده اند و استفاده از آنها خطر تصادفات را تا حد زیادی کاهش داده است. طیف رنگی این مواد بسیار گسترده بوده و هر سلیقه ای را به خوبی پوشش می دهد. این مواد اغلب براق هستند و استفاده از آنها بر روی اسفالت دارای دوام و ماندگاری بالایی است. خرید رنگ خط کشی خیابان به صورت مستقیم و بدون واسطه باعث می شود تا قیمت مناسبی برای مشتری داشته باشد. 

خرید مستقیم رنگ خط کشی خیابان

معرفی انواع رنگ خط کشی خیابان

معرفی انواع رنگ خط کشی خیابان

در بازار انواع رنگ خط کشی ترافیکی موجود می باشد که هر کدام ویژگی مختص به خود را دارند و برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. این مواد از نظر ساختار و طیف رنگی و کارایی که دارند به ۳ دسته مجزا تقسیم می شوند. 

  • سرد 
  • گرم 
  • دو جزیی یا چند جزیی

هر کدام از این تولیدات دارای مشخصاتی منحصر به فرد هستند و سطح کاربری گسترده ای دارند. نمونه های سرد برای خط های منقطع و ممتد به کار می روند و اغلب رنگ های سفید و آبی را شامل می شوند. نمونه های گرم که به سرعت هم خشک می شوند و پوشش دهی بالایی هم دارند برای اتوبان ها و خیابان های شلوغ و پر رفت و آمد بهترین گزینه هستند. 

نمونه های دو جزئی از ترکیب چند ماده مجزا تشکیل شده اند که قدرت چسبندگی بالایی دارند و به خوبی روی سطوح آسفالتی و بتنی قرار می گیرند. این نمونه ها در مقابل حرارت و نوسانات جوی مقاومت بالایی دارند.

بازار فروش رنگ خط کشی ترافیکی

بازار فروش رنگ خط کشی ترافیکی

بازار فروش رنگ های ترافیکی طی سال های اخیر افزایش زیادی پیدا کرده است تا سطح ایمنی در عبور و مرور بیشتر شود. فروش مستقیم در این بازار شرایط خریدی اقتصادی و کم هزینه را برای مصرف کنندگان فراهم کرده است در این روش به دلیل حذف واسطه ها و دلالان از بازار قیمت ها تا حد زیادی کاهش پیدا می کند و در این صورت قدرت خرید مشتری افزایش یافته و می تواند به راحتی محصول را تهیه کند. 

با توجه به سطح کیفی عالی که در این رنگ درجه یک سراغ داریم این محصولات از بازار های فروش پر رونقی برخوردار می باشند. فروش عمده هم به نفع خریدار است که سبب کاهش قیمت ها می شود و هم این که تولید کننده زود تر به سود ایده آل خود می رسد.

فروشگاه خدمات مختلفی را به مشتریان عزیز ارائه می دهد. در این فروشگاه انواع رنگ ها با درجه کیفی بسیار بالایی در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما