خرید عمده رنگ کف پارکینگ عمده

رنگ کف پارکینگ یا کفپوش همان گونه که از نام آن پیداست برای پوشش سطوح پارکینگ به کار می رود. برای خرید این محصول روش های زیادی وجود دارد اما دو شیوه اصلی آن شامل عمده و تکی است. مشتریان می توانند با مراجعه حضوری و یا تماس با این مرکز سفارش خود را ثبت نمایند.

خرید عمده رنگ کف پارکینگ عمده

نحوه اجرای رنگ کف پارکینگ

نحوه اجرای رنگ کف پارکینگ

نحوه اجرای رنگ کف به چه صورت بوده و چگونه می توان آن را به درستی مورد استفاده قرار داد؟

مراحل مختلفی برای اجرای این رنگ ها و جود دارد که باید آن را رعایت کنید. ابتدا باید مواد مورد نیاز برای انجام این عملیات را آماده کنید که شامل موارد زیر است:

  • قلم مو رنگ
  • فرچه
  • رنگ پوششی
  • ماله

پس از آماده کردن این مواد باید سطح مورد نظر را از نظر برآمدگی و یا پوسیدگی بررسی کنید. به منظور حاصل شدن نتیجه بهتر، توصیه می شود که رنگ ها را بر روی سطح بتنی اجرا کنید.

پس از اجرای کفپوش مورد نظر می توانید نسبت به رنگ آمیزی آنها اقدام کنید. البته لازم نیست که وسواس زیادی در رنگ آمیزی آن به خرج دهید زیرا رنگ های زیاد و متنوعی برای این امر وجود دارد.

قبل از انجام این کار باید در نظر داشته باشید که پوشش مورد نظر شما در مقابل روغن و یا سایر چربی ها مقاومت کافی را داشته باشد. پس از اطمینان از این موضوع می توانید عملیات خود را آغاز کنید.

در بعضی مواقع اپوکسی را نمی توان به راحتی بر روی کف پارکینگ قرار داد. این مشکل می تواند به دلیل تمیز نبودن سطح پارکینگ باشد. توصیه می شود که یک روز کامل را به نظافت محل مورد و از بین بردن روغن های اضافی اختصاص دهید.

برای افزایش سرعت نظافت می توانید از دستگاه های مانند جارو برقی و یا دستگاه ساب استفاده کنید.

پس از انجام مراحل ذکر شده، می توانید نسبت به اجرای اپوکسی مورد نظر خود اقدام کنید. برای این کار ابتدا باید مخلوطی از آب و اسید را بر روی سطوح بریزید. البته قبل از ریختن آنها باید نسبت ترکیبی این دو را رعایت کنید.

پس از ریختن این مخلوط نوبت استفاده از رنگ پوششی دلخواه و اجرای آن است.

قیمت به روز رنگ کف پارکینگ در بازار تهران

قیمت به روز رنگ کف پارکینگ در بازار تهران

قیمت اپوکسی کف و قیمت اپوکسی مایع تابع چه عواملی می باشد؟ برای اطلاع از نرخ روز آنها باید چه اقداماتی را انجام دهید؟

قیمت این دسته از محصولات به دلیل نوسانات اخیر ارز ثابت نبوده و متغیر است.

شما می توانید با تهیه لیست قیمت و یا تماس با این مرکز از نرخ جدید آنها مطلع شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما