تولیدی رنگ خط کشی آسفالت کرمانشاه

رنگ های ترافیکی از جمله رنگ های پر کار برد در جهان هستند که یکی از آنها رنگ خط کشی آسفالت است. همانطور که میدانید رنگ های کف جاده و خیابان ها به دلیل جنبه ی راهنمایی برای رانندگان از اهمیت بالایی برخوردار هستند. پس در نتیجه باید از کیفیت و طول عمر بالایی نیز برخوردار باشند. که خوشبختانه شرکت ما عرضه کننده یکی از بهترین و با کیفیت ترین رنگ های ترافیکی در ایران و خاور میانه و آسیا است.

تولیدی رنگ خط کشی آسفالت کرمانشاه

مشخصات کلی رنگ خط کشی آسفالت

مشخصات کلی رنگ خط کشی آسفالت

 رنگ هایی که برای خط کشی آسفالت کف خیابان و جاده ها به کار برده میشوند باید در برابر آفتاب خوردگی و باران های شدید و رطوبت و باد و به طور کلی هر گونه فرسایش دارای مقاومتی بالا باشند. در غیر این صورت به مرور زمان و طی مدتی کوتاه کم رنگ شده و بعد نا پدید میشوند که همین امر موجب بروز بسیاری از اشتباهات رانندگی و در نتیجه رخداد بسیاری از سوانح و تصادفات درون شهری و برون شهری می گردد.

شرکت ما یکی از زبان زد ترین مراکز عرضه و فروش رنگ خط کشی آسفالت و به طور کلی رنگ های ترافیکی است که انواع و اقسام سایز ها و بسته بندی ها را در وزن های مختلف برای راهسازان و راهداری ها ارائه می دهد. پس اگر قصد خرید رنگ خط کشی برای آسفالت جاده ه ی درون و یا برون شهری را دارید می توانید روی ما حساب کرده و نسبت به کیفیت بالای محصولات ما با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید.

فروش رنگ خط کشی آسفالت جاده معابر

فروش رنگ خط کشی آسفالت جاده معابر

در تمامی معابر مدرن و پیشرفته جهان بهترین رنگ ها جهت سهولت رانندگان در مسیر یابی و یا نمایش قوانین و قواعد مختلف راهنمایی و رانندگی به کار برده می شود. و کشور کهن ما ایران نیز نباید از نعمت وجود چنین رنگ های با کیفیتی محروم باشد. بلکه باید جزء صادر کنندگان این محصول نیز باشد. همین موضوع ما را بر آن داشت تا به عرضه این محصول اهمیت ویژه ای داده و آنرا به صورت عمده در اختیار بازار داخلی و خارجی قرار دهیم.

اگر تمایل به خرید این محصول دارید می توانید تنها از طریق جستجو در فضای مجازی و اینترنت با انواع آن آشنا شده و قیمت و کیفیت مورد نظر خود را بیابید �شنهاد می‌کنیم پس از انتخاب محصول خود از طریق سایت ما جهت ثبت سفارش به واحد فروش و یا پشتیبانی ما تماس گرفته و جهت نهایی کردن سفارش خود مبلغ محصول خریداری شده را پس از ارتباط با کارشناسان و مشاوران ما و از طریق درگاه بانکی موجود در سایت به حساب شرکت واریز نمایید تا هر چه سریعتر و طی مدت ۲۴ تا ۷۲ ساعت رنگ خریداری شده خود را تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما