توزیع رنگ ترافیکی ارزان

توزیع رنگ ترافیکی ارزان به وفور توسط فعالان مختلفی که در این عرصه فعالیت می کنند انجام می شود چون باعث شده میزان محصول فروخته شده به طور قابل توجه ای افزایش یابد. رنگ ترافیکی همان طور که از نامش مشخص است برای مقاصد ترافیکی استفاده می شود و برای خط کشی انواع خیابان ها و بزرگراه های پر تردد و کم تردد کاربرد دارد.

توزیع رنگ ترافیکی ارزان

وزن مخصوص رنگ ترافیکی

وزن مخصوص رنگ ترافیکی

وزن مخصوص رنگ ترافیکی بسته به نوع رنگ متفاوت می باشد و از انواع رنگ های ترافیکی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • رنگ های سرد ترافیکی یا رنگ های تک جزیی: در معابر فرعی که تردد کم می باشد استفاده می گردد و حداقل ماندگاری 50 درصدی این نوع رنگ بعد گذشت 9 ماه باید وجود داشته باشد و برای خط کشی های پارکینگ ها هم استفاده از این نوع رنگ می تواند نسبت به رنگ های گرم مقرون به صرفه تر باشد.
  • رنگ های ترافیکی گرم: هنگامی که ماندگاری رنگ باید مهم باشد علی الخصوص در پروژه های پرتردد کاربرد دارد و در پارکینگ های عمومی بزرگراه ها و خیابان های پر تردد از این نوع رنگ استفاده می شود این نوع رنگ ترافیکی همان رنگ دو جزئی می باشد که بعد از 18 ماه از اجرای رنگ باید 70 درصد این نوع رنگ باقی مانده باشد.

رنگ های ترافیکی روی سطوح آسفالت و بتنی قابل اجرا می باشد و در خیابان ها توسط پیمانکاران ترافیکی به صورت ممتد و منقطع اجرا می شود و در پروژه های ترافیکی شهری با دستگاه خط کش محوری اجرا خواهد شد رنگ ترافیکی درجه یک در مقابل تردد زیاد و شرایط جوی مقاومت بالایی دارد و با گذشت زمان از بین نمی رود و این به دلیل مقاومت بالای آن می باشد.

تولید رنگ ترافیکی دو جزئی

تولید رنگ ترافیکی دو جزئی

تولید رنگ ترافیکی دو جزئی با استفاده از بهترین مواد اولیه درجه یک و رعایت استاندارد های لازم انجام می شود به همین دلیل تولید کنندگان آن توانسته اند بازار گرمی را کسب کنند علاوه بر این مزیت های استفاده از رنگ ترافیکی باعث شده تولید پررونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • مقاومت سایشی و مکانیکی بالایی دارد
  • در برابر ضربه مقاومت آن عالی است و کیفیت خود را از دست نمی دهد.
  • ماندگاری، مقاومت و چسبندگی بی نظیری دارد.
  • رنگ ترافیکی بر پایه ترموپلاست، رزین های اکریلیک و کلرو کائوچو وینیلی تولید می شود.
  • بر پایه حلال و آب تولید می گردد و به دو صورت دستی و ماشینی قابلیت اجرا دارد و همین ها باعث شده اند فروشگاه رنگ ترافیکی بتواند بازار گرمی را کسب کند و فروش بالایی را نصیب خود کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما