تهیه و اجرای رنگ کف یخچال صنعتی برای شرکت امید پخش پارسیان تهران+ تصاویر اجرا

در این قرار دارد عملیات تهیه و اجرای رنگ کف یخچال صنعتی  توسط ایمن رنگ تاپ انجام شد. در این قرار دارد که مابین شرکت امید پخش و ایمن رنگ تاپ  به امضا رسید مقرر شد کف بتنی یخچالهای صنعتی توسط رنگ مخصوص دوجزئی ، البته با کیفت اجرا شود . چون هر رنگی نمی تواند در  دمای  پایین   ومقاومت کند و تحمل بارگذاری را ندارد. رنگ هایی که زیر نظر شرکت ایمن رنگ تاپ تولید می شود کیفیت بالائی داشته و می تواند در دراز مدت دوام داشته باشد.

رنگ کف یخچال صنعتی

موضوع قرارد داد اجرای رنگ کف یخچال امید پخش

  • اجرا و ضمانت رنگ امیزی کف یخچال صنعتی به ضخامت 2 میلی متر
  • هزینه های تامین مواد مصرفی بر عهده پیمانکار می باشد
  • عملیات مذکور ظرف 24 ساعت انجام گیرد
  • ضمانت اجرای عملیات یکسال پس از اجرا خواد بود .

چرا هر رنگی مناسب رنگ کف یخچال صنعتی  نیست ؟

چون در شرایط دمایی پایین هر رنگی نمی تواند مقاومت کند. شاید بعضی از رنگ های دیگر بتواند مقامت کند ولی در مقابل تردد و بارگذاری هر رنگی مقاومت ندارد. بناراین رنگ دوجزئی ترافیکی با شرایط تولید خاص مناسب این کار است .بنابریان شما برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید ، بهتر است با ایمن رنگ تاپ همراه شوید. برا مشاوره هرچی بیشتر با ما تماس بگیرید .

ادرس شرکت امید پخش : تهرانسر شهرک استقلال ، خیابان جلال بین نخ و رزین سپاه اسلام رو بروی پایا باف پلاک 117 ( جهت بازدید از سردخانه )

 

1

  1. سلام ..در دنیای کنونی دقت و رعایت الزامات و استانداردهای بسته بندی در جلوگیری از فساد پذیری رنگ اپوکسی از ارکان بسیار حیاتی در کسب سهم بازار مناسب برای محصول صادراتی خواهد داشت. اولین باری که مشتری با بسته بندی نامناسب برخورد کنه با وجود کیفیت ممتاز بعیده که مجددا از این تولید کننده خریدی داشته باشه. درضمن عرضه مستقیم با حذف دلالان از چرخه زنجیره تامین تا مصرف کننده نهایی موجب کاهش قیمت خواهد شد. با سپاس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما