بازار پخش رنگ ترافیکی سرد در تبریز

برای خط‌کشی جاده‌ ها و خیابان ها از رنگ ترافیکی استفاده می شود رنگ ترافیکی دارای نمونه های مختلفی می باشد که رنگ ترافیکی سرد به دلیل قیمت مناسب تر استفاده از آن به صرفه می باشد.

بازار پخش رنگ ترافیکی تبریز تلاش می کند تا با ارائه انواع رنگ های ترافیکی و همچنین رنگ ترافیکی سرد با بهترین کیفیت، فروش بهتری داشته باشد.

بازار پخش با توجه به نوع بسته بندی و همچنین ترکیباتی که در رنگ های ترافیکی وجود دارد آن را با قیمت مناسبی عرضه می‌کند. 

بازار پخش رنگ ترافیکی سرد در تبریز

انواع رنگ ترافیکی سرد اپوکسی

انواع رنگ ترافیکی سرد اپوکسی

با توجه به وجود خودرو در جوامع بشری و همچنین نیاز به خیابان ها و جاده های بین شهری لازم است که جریان ترافیک کنترل شود و با استفاده از خط کشی هایی مسیر های عبور و مرور ایمن شود با استفاده از رنگ ترافیکی می توان این کار را انجام داد.

زیرا این رنگ به راحتی قابل دسترس می باشد و در شب ها بازتاب نوری خوبی دارد پس از آن استفاده های زیادی می کنند.

به طور کلی رنگ ترافیکی اپوکسی سرد انواع مختلفی دارد مانند:

  • رنگ سرد ترموپلاست: این رنگ دارای خواص فیزیکی و مکانیکی خوبی می باشد و همچنین حلال آن پایه آب است و از آن در خط کشی های داخل و خارج از شهر و خطوط ممتد استفاده می شود.
  • رنگ ترافیکی سرد کلروکائوچو: این رنگ بر پایه رزین ها می باشد و دارای خواص خوبی برای خط کشی های ممتد و منقطع داخل و خارج شهر ها می باشد.
  • رنگ ترافیکی چند جزئی: این رنگ حلال آن رزین های اکرولیک می باشد به دلیل خواص خاصی که در هنگام واکنش‌ های شیمیایی در آن ایجاد می ‌شود از آن برای خط کشی خطوط عابر پیاده و همچنین حاشیه بزرگراه ها استفاده می شود. 

به طور کلی رنگ ترافیکی اپوکسی باید دارای ویژگی های خاصی باشد مانند: مقاومت سایشی بالا داشته باشد، در شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم باشد، با کیفیت و چسبندگی بسیار خوبی به سطح آسفالت و بتن داشته باشد، همچنین در برابر ضربه و نور خورشید مقاوم باشد و نکته مهم تر سرعت خشک شدن آن است که باید بالا باشد. 

مرکز خرید رنگ ترافیکی در تبریز

مرکز خرید رنگ ترافیکی در تبریز

استفاده از رنگ ترافیکی به دلیل ویژگی ‌های خاصی که دارد و همچنین ماندگاری بالا در برابر عوامل گوناگون بسیار زیاد می باشد.

رنگ ترافیکی سرد را در تبریز می توانید در نمایندگی های مجاز و معتبر و همچنین مرکز خرید های معتبر پیدا کنید.

مرکز خرید رنگ های ترافیکی می بایست انواع مختلفی از رنگ های ترافیکی را ارائه دهد تا مصرف ‌کنندگان بنا به نیاز خود بتوانند بهترین نوع آن را انتخاب کنند.

همچنین مراکز خرید می توانند با تهیه عمده رنگ ها آن ها را با قیمت کمتری خریداری کنند و به همین سبب با قیمت مناسب تری به خریداران و مشتریان عرضه کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما