مرکز توزیع رنگ خط کشی آسفالت ایلام

رنگ خط کشی آسفالت دارای بهترین رنگ های ترافیکی است که عمری طولانی دارد  و با سرعت بالایی خشک می شود.  این نوع رنگ برای خط کشی طولی و خط کشی توسط ماشین مخصوص خط کشی اجرا می‌ شود. این نوع رنگ روی آسفالت های خیابانی و جاده ای صورت می گیرد. آسفالت ایلام بهترین مرکز توزیع رنگ خط کشی ترافیکی است. برای خرید بهترین رنگ خط کشی تماس بگیرید.

مرکز توزیع رنگ خط کشی آسفالت ایلام

نحوه استفاده رنگ خط کشی آسفالت خیابان

نحوه استفاده رنگ خط کشی آسفالت خیابان

پس از آن که مطمئن شدند که آب و هوا مساعد است برای زدن رنگ ترافیکی باید محلی را که قرار است رنگ زده شود و بررسی کنند یعنی اینکه نباید هیچ رطوبتی داشته باشد و هیچ گرد و خاک و یا آلودگی و یا چربی روی سطح نباید باشد. برای شروع ابتدا با چسب‌های ۵ سانتیمتری قسمتی را که می‌خواهند رنگ بزنند را مشخص کنند و مواد رنگ را به صورت کاملاً یکنواخت با غلتک یا کاردک بر روی محل بزنند پس از آن که خشک شد چسب را از آسفالت جدا کنند باید دقت کنند بعد از ترکیب و درست کردن رنگ بعد از دو ساعت حتماً رنگ استفاده شود و فقط ۵ دقیقه زمان دارند تا سخت کننده را مخلوط کنند.

اگر به روش ماشینی نیز خواستند و رنگ را بزنند باید هر گونه لک را از روی سطح پاک کنند و بعد هر کدام از جزع های A و B را به طور جداگانه داخل مخزن دستگاه بریزند و ضخامت مورد نظر را اندازه بگیرند و آن را روی سطح استفاده کنند. این نوع رنگ روی آسفالت استفاده می شود و دارای مقاومت ساییدگی بالایی است و در برابر شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم است و به خوبی به آسفالت می چسبد.

این نوع رنگ در برابر تابش نور خورشید تغییر رنگ نمی دهد و خراب نمی شود و به سرعت خشک می شود. این نوع خط کشی ها باعث می شوند که مسیر راه مشخص شده باشد و راننده به طور کامل مسیر را ببیند. در این مرکز توزیع رنگ خط کشی صورت می گیرد.

کارخانه تولید رنگ خط کشی آسفالت

کارخانه تولید رنگ خط کشی آسفالت

در این کارخانه رنگ خط کشی آسفالت با کیفیت بسیار بالایی تولید می شود. این نوع رنگ به راحتی به آسفالت می چسبد و در برابر هر گونه شرایط آب و هوایی مقاوم است یعنی در برابر رطوبت و باران بسیار مقاوم است همچنین در برابر نور شدید خورشید تغییر رنگ نمی دهد و خراب نمی شود. این نوع رنگ بعد از زدن روی آسفالت  بلافاصله خشک می شود.

دلیل زدن این نوع رنگ روی آسفالت مشخص شدن مسیر برای رانندگان می باشد و باعث می شود که در شب رانندگان به خوبی مسیر خود را ببینند و دچار حوادث رانندگی نشوند. در این کارخانه تولید رنگ خط کشی انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما