قیمت رنگ صنعتی ترافیکی اپوکسی

قیمت رنگ صنعتی ترافیکی اپوکسی بسته به نوع برند، بسته بندی و شرایط بازار متفاوت می باشد همچنین قیمت محصول به دلیل افزایش دلار و تحریم های اقتصادی ثابت نمی باشد.

برای اطلاع از قیمت روز این نمونه می توانید به مجموعه ما مراجعه بفرمائید رنگ ترافیکی همان طور که از نامش پیداست برای خط کشی جاده های داخلی و خارجی شهر ها و بزرگراه ها استفاده می شود و در انواع مختلفی تولید می شود.

رنگ اپوکسی ار رزین های اپوکسی تولید می شود و به صورت مایع بوده و هاردنر ان نیز به صورت مایع بوده و معمولا به نسبت 1 به 6 میباشد.

قیمت رنگ صنعتی ترافیکی اپوکسی

طبقه بندی انواع رنگ ترافیکی صنعتی

طبقه بندی انواع رنگ ترافیکی صنعتی

طبقه بندی انواع رنگ ترافیکی صنعتی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • رنگ ترافیکی سرد: از این نمونه رنگ ها می توان برای خط کشی جاده های داخل و بیرون از شهر ها استفاده کرد و در انواع مختلفی مانند رنگ اکریلیک دو جزئی، رنگ اپوکسی دو جزئی، رنگ پلی اورتان دو جزئی، رنگ ترافیکی بر پایه رزین کلرو کائوچو، رنگ ترافیکی بر پایه رزین های اکریلیک ترموپلاستیک تولید می شود.
  • رنگ ترافیکی گرم : این نمونه نسبت به رنگ ترافیکی سرد در سریع ترین زمان خشک می شود. به خاطر همین برای بزرگراه ها و اتوبان ها بهترین گزینه می باشد و می توان به رنگ اپوکسی گرم، رنگ آلکیدی گرم و رنگ هیدروکربنی گرم اشاره کرد.
  • رنگ های ترافیکی چند جزئی: این نمونه رنگ به خوبی بر روی آسفالت چسبیده می شود. علاوه بر این در مقابل سایش مقاومت بالای دارد. به همین دلیل برای خط کشی عابر پیاده بهترین گزینه می باشد.
  • به رنگ اپوکسی کف یا پلی امین رنگ اپوکسی ترافیکی گفته میشود به این دلیل که برای خط کشی سالن  ها و پارکینگ های سرپوشیده  از جنس کف صاف و سیقلی از جنس سنگ استفاده می شود.

بازار فروش رنگ ترافیکی خط کشی

بازار فروش رنگ ترافیکی خط کشی

بازار فروش رنگ ترافیکی خط کشی به خاطر کیفیت بالای محصول رونق فراوانی دارد همچنین قیمت مناسب سبب شده هر خریداری را مجذوب کند و بسته بندی های متنوع هم تاثیری مهمی روی فروش بالا دارد چون موجب می شود مشتریان مطابق نیاز خود آن را تهیه کنند.

بهترین رنگ صنعتی اپوکسی ترافیکی باید در مقابل سایش و تغییرات جوی مقاومت بالای داشته باشد علاوه بر این به خوبی بر روی آسفالت بچسبد و در مقابل ضربه، عوامل مکانیکی و نور خورشید مقاومت بالای داشته باشد به طور کلی این رنگ ها هر چه خواص تیکسوتروپی بالاتری داشته باشند و سریع تر خشک شوند کیفیت بیشتری دارند.

این نمونه ها به دلیل کیفیت بالای که دارند تولید، خرید و فروش آن ها روز به روز در حال افزایش می باشد که می توان به استحکام و ماندگاری آن ها اشاره کرد چون با تغییرات جوی به هیچ عنوان رنگ آن ها از بین نمی رود علاوه بر این سطح صاف و درخشانی دارند به طوری که در هنگام شب به راحتی مشخص می باشند و قادر هستند مسیر جاده را برای رانندگان به خوبی نمایان کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما