قیمت رنگ ترافیکی تک جزئی پایه اکریلیک

رنگ های ترافیکی از اصلی ترین رنگ ها هستند که در دو نمونه سرد و گرم تولید می شوند و برای علایمی مانند خطوط عابر پیاده، خطوط آزاد راه ها و خطوط ترافیکی کاربرد دارد، این رنگ ها تک جزئی، دو جزئی و چند جزئی هستند که هر یک کاربردی دارند، یکی از پر مصرف ترین این رنگ ها، رنگ ترافیکی تک جزئی پایه اکریلیک می باشد، قیمت این رنگ براساس درجه کیفی و کاربردی که دارد تعیین می شود. 

قیمت رنگ ترافیکی تک جزئی پایه اکریلیک

مزیت انواع رنگ ترافیکی تک جزئی

مزیت انواع رنگ ترافیکی تک جزئی

استفاده از رنگ های ترافیکی سالیان زیادی است که در سراسر جهان رایج می باشد زیرا این رنگ ها مزیت های فراوانی را به هم را دارند، از مزیت های انواع رنگ های ترافیکی می توان به تعیین شدن خطوط عابرین پیاده، جدا سازی جاده ها و راه ها، مشخص کردن علائم هشداری، شب نما هستند و از بروز تصادفات جلوگیری می کنند و ویژگی های منحصر به فرد این رنگ ها اشاره کرد. رنگ های تک جزئی از این ترکیب و رنگ هستند و گزینه مناسبی برای خط کشی ها به شمار می روند. این رنگ ها قدرت چسبندگی بالایی دارند و به خوبی بر روی آسفالت ها قرار می گیرند. 

با کمک این رنگ ها خطوطی کشیده می شود که با توجه به آنها می توان مسیر های درست را به خوبی تشخیص داد، این رنگ به خصوص در شب بیشترین کاربرد را دارند که نور کافی وجود ندارد، با برخورد نور ماشین به آنها می توان به راحتی مسیر را پیدا کرد. 

بازار فروش انواع رنگ ترافیکی

بازار فروش انواع رنگ ترافیکی

انواع رنگ ترافیکی وجود دارد که از این رنگ ها می توان به تک جزئی ها، و چند جزئی ها اشاره کرد، اهمیت وجود این رنگ ها و کاربرد فوق العاده آنها باعث شده تا بازار فروش خوبی را از آن خود کنند. فروش این رنگ ها به صورت عمده و با تناژ بالا انجام می شود که در این روش قیمت ها را می توان تا حدودی کاهش داد. قیمت رنگ ترافیکی در زمان فروش اهمیت ویژه ای دارد زیرا تعیین کننده حجم سفارشات می باشد. رونق گرفتن فروش ها باعث شده تا تولید رنگ ها نیز گسترش پیدا کند. 

فروش این رنگ ها امروزه با پیشرفت تکنولوژی به صورت مستقیم و آنلاین هم انجام می شود، شما می توانید با مراجعه به این سایت به صورت مستقیم به تولید کننده نیز دسترسی پیدا کرده و رنگ ها را تهیه نمایید. با فروش این رنگ یا این روش ها مشتریان توانسته اند تحولات زیادی را تجربه کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما