فروش ویژه زینک ریچ اپوکسی

فروش ویژه زینک ریچ اپوکسی به صورت عمده و با قیمت تضمینی و بسیار ارزان ازطریق سایت پیشرو در حال انجام است.چسبندگی خوب، سختی و مقاومت بالا در برابر حلال‌های پوشش‌های اپوکسی مبتنی بر روی باعث استفاده گسترده از پرایمرها و رنگ‌های مبتنی بر زینک اپوکسی در فناوری ضد خوردگی شده است. شما می توانید برای آشنایی با خواص رنگ زینک ریچ، از طریق سایت با همکاران بخش فنی ما در ارتباط باشید.

فروش ویژه زینک ریچ اپوکسی

رنگ زینک ریچ اپوکسی چیست؟

رنگ زینک ریچ اپوکسی چیست؟

به دلیل ماهیت فلزی روی، پوشش های اپوکسی انباشته شده روی دارای ویژگی های فنی عالی هستند. هدایت الکتریکی نقش کلیدی در حفاظت گالوانیکی ایفا می کند، جایی که روی از فولاد محافظت می کند و کیفیت چنین پوشش هایی را افزایش می دهد.

در فرآیند خوردگی روی ، اکسیدها و هیدروکسیدها تولید می شوند که دارای رنگدانه قوی ضد خوردگی هستند و با الکترولیت ترکیبات کمی محلول ایجاد می کنند که از ایجاد خوردگی جلوگیری می کند. چنین پوشش هایی همچنین دارای اثر سیمانی هستند، به مرور زمان لایه پلیمری را ضخیم می کنند و فضاهای متخلخل را پر می کنند.

زمینه های کاربرد پوشش های غنی از روی خواص مختلف پرایمرها و رنگ ها در زمینه های زیر می باشد.

  • سازه های فولادی در یک محیط بسیار خورنده؛
  • ظروف و تأسیسات در بخش صنعتی ؛
  • سطوح در معرض سایش ساینده؛
  • پل های فولادی،
  • مخازن و سازه های هیدرولیکی.

رنگ زینک اپوکسی یک آغازگر غنی از روی است که از نظر شیمیایی مقاوم است و دارای خواص ضد خوردگی است. این یک ترکیب پخت دو جزئی پلی آمین مبتنی بر پایه رزین اپوکسی و به وسیله خشک شدن سریع و با محتوای بالای پودر روی است.

رنگ پرایمر زینک اپوکسی به شکل مقاوم در برابر سایش تشکیل شده است ، حفاظت کاتدی را ایجاد می کند .

استفاده از رنگ بر روی سطوح‌ مختلف آماده سازی مجاز است. .

سفارش عمده زینک ریچ اپوکسی

سفارش عمده زینک ریچ اپوکسی

سفارش عمده زینک ریچ اپوکسی با دسترسی بالا و با کیفیتی تضمینی و قیمت بسیار به صرفه و مناسب توسط مجموعه ما از طریق سایت انجام می پذیر.د با توجه به مرجع بودن سایت ما در این زمینه، قیمت زینک ریچ اپوکسی با استناد بالایی در سایت پیش رو قابل استعلام و مشاهده است. این امر به تجار و بازرگانان حوزه رنگ زینک اپوکسی کمک شایانی کرده که با بهترین قیمت محصول خود را انتخاب کرده و به قصد صادرات به کشورهای همسایه و کشورهای عربی آن را به فروش برسانند. با توجه به کاربردهای متعدد این رنگ که ناشی از فلز روی می باشد وجود معادن انبوه فلز روی در کشور سبب شده که تولید کنندگان رنگ اپوکسی از وضعیت بهتری نسبت به دیگر تولید کنندگان کشورهای دیگر برخوردار باشند و رنگ را با قیمت تمام شده کمتری به فروش برسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما