فروش عمده رنگ زینک ریچ

شرکت ما به عنوان یکی از مراکز اصلی فروش عمده رنگ زینک ریچ درجه یک می باشد که از دیرباز در زمینه تولید و عرضه مستقیم این محصول به دست مشتریان فعالیت داشته و قادر بوده است بهترین و با کیفیت ترین رنگ های شیمیایی را همراه با قیمت مناسب به دست مشتریان خود برساند و نیاز خریداران این محصول را برطرف نماید.

فروش عمده رنگ زینک ریچ

مشخصات مهم رنگ زینک ریچ

مشخصات مهم رنگ زینک ریچ

رنگ زینک ریچ جزو رنگ هایی می باشد که دارای درصد زیادی از گرد گل روی می‌باشد و غالباً جهت پیشگیری از خوردگی و زنگ زدگی سطوح استیل و همچنین بالا بردن طول عمر و ماندگاری این سطوح استفاده می‌شود، ویژگی ضد خوردگی این رنگ ها به سبب وجود فلز روی می باشد این رنگ ها می تواند انتخاب بسیار دقیق و مناسبی جهت حفظ کیفیت سازه ها و اسکلت های فلزی باشد.

امروز استفاده از رنگ زینک ریچ بسیار متداول شده است زیرا اینگونه رنگها با به وجود آوردن یک نوع حفاظ ضد نفوذ آب بر روی سطوح فلزی سبب حفاظت از این موضوع شده است از این رو خیلی مورد استقبال قرار گرفته و بازار خرید و فروش بسیار خوبی دارد.

انواع و اقسام زینک ریچ:

  1. زینک ریچ غیر ارگانیک: این نوع از رنگ های غیر ارگانیک هروی به کمک اسپری کردن قابل استفاده می باشد و بر روی سطوح مختلف اسپری می‌شوند و از سطوح محافظت می کند.
  2. زینک ریچ ارگانیک: زینک ریچ ارگانیک غالباً به کمک برس و یا گاهی اسپری به کار می رود و مورد استفاده قرار می گیرد این نوع از رنگ های غیر ارگانیک نمی تواند از سطوح استیل به خوبی محافظت کند.

قدرت چسبندگی این رنگ ها بسیار بالا است و به خوبی به سطوح می چسبد، این رنگ ها دارای مقاومت بسیار عالی در مقابل مواد حلال می باشد و غالباً تا دمایی در حدود ۳۷۵ درجه سانتیگراد می تواند مقاومت خوبی از خود نشان دهد هنگامی که از این نوع رنگ ها استفاده می کنیم می توانیم اطمینان داشته باشیم که رنگ بر روی سطوح پوسته پوسته نمی‌شود و به آسانی بر روی سطوح قرار می گیرد و پوشش خوبی به وجود می‌آورد.

قیمت یک کیلو زینک ریچ

قیمت یک کیلو زینک ریچ

با توجه به تغییرات بسیار زیاد قیمت رنگ زینک ریچ اپوکسی در بازار، نمی‌توان قیمت دقیق برای این محصول تعیین کنیم ولی شما مشتریان محترم جهت استعلام نرخ زینک ریچ اپوکسی به شکل تقریبی می توانید با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

قابل ذکر است که فروش رنگ به صورت عمده خیلی مورد استقبال افرادی که به تولید مراکز تولیدی می پردازند قرار گرفته شده است از اینرو بازار خرید و فروش رنگ زینک ریچ اپوکسی بسیار پر رونق است و حتی صادرات آن هم خیلی مورد توجه قرار گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما