فروشگاه پرایمر زینک ریچ اپوکسی دوجزئی

پرایمر زینک ریچ اپوکسی دوجزئی، یک تولید جدید در زمینه پوشش دهی سطوح برای افزایش مقاومت آن ها است. استفاده از این ماده بسیار رایج شده است و جایگزین انواع مواد محافظت کننده و پوشش دهنده سطوح شده است. به همین دلیل تولیدکنندگان آن را در مقیاس انبوه تولید نموده اند، سپس از،طریق فروشگاه های عرصه پرایمر زینک ریچ اپوکسی دوجزئی در سراسر کشور توزیع نموده و با قیمتی مناسب به فروش رسانده اند.

فروشگاه پرایمر زینک ریچ اپوکسی دوجزئی

کیفیت پرایمر زینک ریچ اپوکسی دوجزئی

کیفیت پرایمر زینک ریچ اپوکسی دوجزئی

پرایمرهای ریچ اپوکسی دوجزئی، در کشور ما توسط تولید کنندگان انواع مواد رزینی تولید می گردد. این پرایمرهای دو جزئی از تنوع بالایی برخوردار هستند، که با نام ها و کاربرد های گوناگونی در بازار عرضه‌شده و به فروش می رسند.

واش پرایمر اپوکسی و پرایمر اپوکسی فنولیک، از جمله پرایمرهای مورد استقبال مصرف کنندگان در بازار فروش هستند، زیرا تمام ویژگی های کیفی مورد انتظار از این محصول را در خود جای داده است.

زیرا یک پرایمر زینک ریچ اپوکسی دوجزئی باید ویژگی های کیفی زیر را داشته باشد:

  • مقاومت بالایی در برابر خوردگی توسط انواع مواد قلیایی، اسیدی، رطوبت و… داشته باشد.
  • بعد از پاکسازی سطوح به راحتی بر روی آن ها بنشیند و در کوتاه ترین زمان ممکن خشک شود.
  • عایق خوبی در برابر انواع چربی ها، مواد الکلی و…. باشد.
  • ترکیبات دو جزئی آن به خوبی و به طور یکنواخت با یکدیگر ترکیب شده باشند.
  • مقاومت شیمیایی مناسبی داشته باشند و در صورت تماس با مواد شیمیایی مختلف از خود واکنشی نشان ندهد.
  • دامنه کاربرد وسیعی داشته باشند و به توان آن را در صنعت، ساختمان سازی و … استفاده کرد.
  • در برابر تغییرات دما مقاوم باشد و در محیط هایی با دمای نسبتا بالا و یا دمای پایین خاصیت خود را از دست ندهند و بر روی سطوح ماندگار باشند.
  • طول عمر زیادی داشته باشند و نیازی به تمدید و شارژ مجدد آن نباشد.

فروش ویژه پرایمر اپوکسی پلی امید

فروش ویژه پرایمر اپوکسی پلی امید

قبلا برای پوشش دهی سطوح برای در امان ماندن از انواع آسیب ها مانند خوردگی و… از رنگ های پوشش خاصی استفاده می گردید. اما با گسترده شدن دامنه تولیدات رزینی، تولید کنندگان داخلی کشورمان انواعی از پرایمرهای اپوکسی پلی امید را ساخته و در سراسر کشور توزیع کرده اند.

فروش این محصول تولید شده از طریق نمایندگی های عرضه محصولات رزینی، فروشگاه های فروش انواع رنگ های پوششی، و مغازه های عرضه کننده تجهیزات صنعتی و… صورت می گیرد.

البته فروش از طریق فروشگاه های مجازی به صورت آنلاین و سایر روش های فروش در دنیای مجازی نیز صورت می گیرد. افراد در حرفه های مختلف برای خرید این محصول می توانند به یکی از روش ها و مراکز گفته شده مراجعه نمایند و مقدار مورد نیاز از این پرایمر را خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما