فروشگاه انواع رنگ اکریلیک مات

فروشگاه انواع رنگ اکریلیک مات این محصول را با کیفیتی بالا به مشتریان عرضه می کند و همین امر موجب شده که مشتریان بسیاری را برای خرید به این مرکز جذب نماید. خرید کلی رنگ اکریلیک مات از این مرکز می‌تواند از لحاظ اقتصادی برای شما مقرون به صرفه تر باشد به این دلیل که قیمت فروش عمده این محصولات مناسب تر از فروش جزئی آن می باشد.

فروشگاه انواع رنگ اکریلیک مات

مشخصات کیفی رنگ اکریلیک مات

مشخصات کیفی رنگ اکریلیک مات

 این نوع رنگ از مرغوبترین رزین های اکریلیک بر پایه آب تهیه می شود که برای رنگ آمیزی تمامی سطوح از جمله گچ، سیمان و فلز مورد استفاده قرار می گیرد. لازم است بدانید که از این نوع رنگ ها بیشتر در بیمارستان ها و یا مهدکودک ها استفاده می شود به دلیل این که از لحاظ بهداشتی بسیار حساس تر و با کیفیت تر می باشند.

مشخصات کیفیت رنگ اکریلیک مات می توان به قابلیت شستشوی این رنگ ها، رنگ آمیزی سریع، پوشش فوق العاده عالی آن، سرعت خشک شدن بالا، رقیق شدن آن با آب و نداشتن بوی نامطبوع این محصول اشاره کرد. امروزه بیشتر افرادی که به کار نقاشی ساختمان ها مشغول می‌باشند از این نوع رنگ برای رنگ آمیزی استفاده می‌کنند تا بتوانند علاوه بر تمیزی کار، سرعت کار خود را نیز افزایش دهند.

همچنین باید عنوان گردد که قیمت رنگ اکریلیک به نسبت قیمت رنگ روغنی بسیار مناسب تر می باشد و افراد بسیاری که قصد خرید رنگ برای رنگ آمیزی ساختمان ها آن را دارند این محصول را انتخاب می‌کنند تا از لحاظ اقتصادی برایشان به صرفه تر گردد. کارخانجاتی که به تولید این محصول مشغول می باشند با استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت توانسته اند محصولی را تولید نمایند که علاوه بر فروش بالای آن در بازارهای داخلی این محصولات فروش خوبی نیز در بازارهای بین‌المللی هم دارند.

خرید رنگ اکریلیک مات به قیمت کارخانه

خرید رنگ اکریلیک مات به قیمت کارخانه

برای خرید رنگ اکریلیک مات به قیمت کارخانه می توانید به این مرکز مراجعه نمایید به این دلیل که تمامی رنگ های موجود در این مرکز به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری شده و با سود اندکی به فروش می رسد، بنابراین می توان گفت که قیمت آن با قیمت درب کارخانه برابری می‌کند.

ضمن این که فروشندگان این رنگ ها برای افرادی که این محصولات را به صورت کلی و عمده خریداری کنند تخفیفاتی نیز در نظر گرفته اند. فروش کلی و عمده محصولات به قیمت کارخانه توسط این مرکز موجب به جذب مشتری بیشتری شده است. لازم است بدانید که این نمایندگی به عنوان پخش کننده اصلی این رنگها در کشور شناخته می‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما