فروشنده عمده رنگ اکریلیک پایه حلال

رنگ اکریلیک یکی از پر کاربردترین رنگ برای نقاشی خانه ها می باشد زیرا دوام و زیبایی بیشتری نسبت به دیگر رنگ های ساختمانی دارد.

رنگ‌ اکریلیک به طور کلی به دو نوع تقسیم می شود، رنگ اکریلیک پایه آب و رنگ اکریلیک پایه حلال که هر یک ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند.

حال می خواهیم در نورد انواع رزین های پایه آب و رزین اکریلیک خالص، اطلاعاتی مفید و کاربردی در اختیارتان قرار دهیم.

فروشنده عمده رنگ اکریلیک پایه حلال

تفاوت انواع گوناگون رنگ اکریلیک

تفاوت انواع گوناگون رنگ اکریلیک

رنگ‌ های اکریلیک ویژگی های بسیاری دارد اما تفاوت های بین نوع پایه آب و پایه حلال آن وجود دارد.

رنگ اکریلیک بر پایه آب به سرعت خشک می شود و حداقل بو را دارد که باعث آزار و اذیت و بروز حساست نمی شود، باعث آسیب ناپذیر شدن مکان مورد نظر می شود و اما رنگ‌ اکریلیک بر پایه حلال ، باعث ظرافت بیشتر و جلای بیشتر سطح مورد نظر می شود و جایگزین بهتری برای رنگ‌های روغنی است.

در گذشته از رنگ‌ اکریلیک فقط برای رنگ‌ آمیزی ماشین ها استفاده می شود، اما امروزه در انواع نقاشی ها می توان از این نوع رنگ ‌استفاده کرد.

از این نوع رنگ‌می توان در نقاشی خیابان ها، نقاشی سفال ها، نقاشی پارچه، نقاشی شیشه ای، نقاشی بر روی بوم، صنعت خودروسازی، نقاشی ساختمان استفاده کرد.

این نوع رنگ ها دارای مزیت های بسیاری است، قابل شستشو است، به سرعت خشک می شود، مقاومت بسیار زیادی در برابر آسیب های احتمالی دارد، مقاوم در برابر شرایط محیطی گوناگون و آب و هوا است، قدرت پوشانندگی بسیار بالایی دارد، بوی نامطبوعی ندارد، از به روز ترین تکنولوژی و بهترین مواد اولیه تولید شده است، خاصیت ضد باکتری و کپک دارد.

این نوع رنگ‌ها به صورت مات، براق و نیمه براق وجود دارند که بسته به سلیقه مصرف کننده انتخاب می شوند.

توجه داشته باشید که برای رنگ آمیزی با استفاده از رنگ اکریلیک از قلم و استفاده نکنید زیرا رد قلمو باقی می ماند.

قیمت فروش عمده رنگ اکریلیک پایه حلال

قیمت فروش عمده رنگ اکریلیک پایه حلال

شرکت ما از برترین تولید کنندگان رنگ اکریلیک  می باشد که با استفاده از جدید ترین فناوری و به روز ترین تکنولوژی، محصولات با کیفیت و با دوام تولید کرده است و حتی این محصولات عالی را به دیگر کشور ها نیز صادر می کند.

شما مشتریان گرامی می توانید برای دریافت اطلاعات از نحوه تولید، فروش و قیمت محصولات ما به وب سایت شرکت مراجعه فرمایید و در صورت تمایل به مراکز فروش ما در سر تا سر کشور مراجعه کنید و محصولاتی با کیفیت را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید و از تخفیفات ویژه  ما برخوردار شوید.

2

    • سلام
      وقت به خیر بیشتر توضیح بفرمائید و با کارشناسان ما تکاس بگیرید. بله می توانیم تامین کنیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما