فروشنده استر زینک ریچ اپوکسی

مراکز فروشنده و فروشگاه استر زینک ریچ اپوکسی باید راهکارهایی در جهت فروش مستقیم و بدون واسطه این رنگ همراه با قیمت مناسب و کیفیتی بالا در نظر بگیرند تا بتوانند رضایت همه مشتریان را جلب کرده و میزان فروش خود را افزایش دهند و به خوبی با سایر رقبای خود در بازار به رقابت بپردازند، به دلیل کاربردهای بسیار زیاد این رنگ، امروزه بازار خرید و فروش آن پر رونق تر از قبل شده است.

فروشنده استر زینک ریچ اپوکسی

نحوه تولید استر زینک ریچ اپوکسی

نحوه تولید استر زینک ریچ اپوکسی

پایه اصلی رنگ های استری زینک ریچ اپوکسی، پودر روی است. این استر به خوبی قادر است که از سطوح مختلف مانند سطوح فولادی و استیل در مقابل رطوبت، زنگ زدگی، خوردگی و … محافظت کند و طول عمر این سطوح را بالا ببرد، از اینرو در محیط های صنعتی و دریایی خیلی مورد استفاده قرار می گیرد.

مناسب ترین ضخامت استر مذکور بر روی سطوح حدود ۳۰ تا ۵۰ میکرون است و قابل ذکر است که پس از استفاده از این رنگ بر روی سطوح، می توانید جهت پوشش سطوح در فاز دوم حدود 16 تا 20 ساعت بعد اقدام کنیم و نتیجه رضایت بخشی را بگیریم.

برای تولید استر زینگ ریچ اپوکسی، با توجه به میزان پوشش دهندگی این رنگ، درصد مختلف مواد شیمیایی اولیه توسط متخصصان و در کارخانه های تولید رنگ های شیمیایی به کمک دستگاه های مدرن و به روز و با کمک علم متخصصان حوزه شیمی استفاده شده و با کیفیت ترین رنگ های استر پوششی را تولید و روانه بازار می شود.

آشنایی با برخی از کاربرد رنگ اپوکسی زینک ریچ:

  1. رنگ‌ کردن انواع و اقسام سازه‌ های فلزی
  2. رنگ کردن انواع سطوح خارجی مخزن های مخصوص پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها و نیروگاه‌ها
  3. قابل استفاده در فضاهای صنعتی و دریایی که رطوبت وجود دارد
  4. جهت رنگ آمیزی بدنه قایق ها و کشتی‌ ها
  5. رنگ آمیزی و پوشش تأسیسات مربوط به تصفیه فاضلاب
  6. و …

برای گرفتن نتیجه بهتر پس از رنگ آمیزی سطوح، بهتر است که سطح زیر کار کاملا بدوم چربی و گرد و غبار باشد، قابل ذکر است که بهتر است در هنگام استفاده از این رنگ ها اصول ایمنی کار را رعایت کنید.

قیمت استری زینک ریچ اپوکسی

قیمت استری زینک ریچ اپوکسی

با توجه به نوسانات بسیار زیاد قیمت انواع رنگ در بازار، نمی‌توانیم قیمت ثابتی برای فروش این محصول تعیین کنیم ولی شما مشتریان محترم جهت استعلام قیمت بهترین استر زینک ریچ به صورت تقریبی می توانید با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید.

ولی به طور کلی بهتر است که بدانید که چنانچه این رنگ ها به صورت کلی از عمده فروشی ها خریداری شود مسلما قیمت تمام شده آن برای خریدار مقرون به صرفه تر خواهد شد و به دنبال آن رضایت مشتریان را در بر می گرد و افراد تمایل بیشتری جهت خرید این نوع رنگ ها پیدا می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما