شرکت تولید رنگ ترافیکی جاده

استفاده رنگ ترافیکی برای ایجاد خطوط راهنمایی و رانندگی انجام می شود، شرکت تولید رنگ ترافیکی جاده با استفاده از ظرفیت هایی که در اختیار دارد اقدام به تولید و عرضه نمونه های عالی و درجه یک از این رنگ ها نموده و آن را در بسته بندی های بسیار مناسب به بازار رسانده است تا بدین ترتیب فروشگاه عرضه رنگ آن را به دست مشتریان برساند.

شرکت تولید رنگ ترافیکی جاده

رنگ ترافیکی جاده با چه ضخامت هایی اجرا میشه

  1. رنگ سرد ترافیکی که پایه حلال ( تینر مخصوص دارد )هست با ضخامت تر 700 میکرون و خشک 350 تا 400 میکرون در محور جاده و اسفالت  اجرا می شود.
  2. رنگ ترافیکی دوجزئی که به صورت دوجزئی که به صورت دوجز رنگ و پراکساید ( سخت کننده یا هردنر ) می باشد در ضخامت 1500 میکرون تا 3000 میکرون با غلتک و لیسه  در معابر جاده ها اجرا می شود.
  3. رنگ ترافیکی گرم ترموپلاستیک که به صورت پودر می باشد توسط دستگاههای گرم کن به صورت اسپری  با ضخامت 1500 میکرون و یا اسکرید با ضخامت 3000 تا 3500 میکرون و اکستروژن یا لقمه ای بین 5000 تا 6000 میکرون اجرا می شود.

نحوه استفاده رنگ ترافیکی جاده

نحوه استفاده رنگ ترافیکی جاده

همانطور که می دانید رنگ های ترافیکی از جمله تجهیزات ترافیکی به شمار می روند که در کلیه جاده های درون شهری و برون شهری و بسیاری از خیابان ها می توانید آن ها را مشاهده کنید و بدین ترتیب راهنمایی های لازم را برای عبور و مرور دریافت کنید.

رنگ های ترافیکی گرم و سرد با استفاده از مواد اولیه ای درجه یک تولید می شود و انواع مختلف از آن به بازار ارائه می گردد که به راحتی می توان آن را خریداری کرد، البته نحوه استفاده رنگ ترافیکی جاده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

رنگ های ترافیکی جاده ای با استفاده از دستگاه های مخصوص خط کشی روی آسفالت ها اجرا می شوند. همچنین می توان با استفاده از غلتک ها و پیستوله های قابل حمل اقدام به استفاده از آن ها نمود. در این فرایند رنگ پس از اجرا خطوط و نقوش با بهره مندی از پیستوله به سطح آسفالت می چسبد و بدین ترتیب مدت زمان طولانی ماندگاری خواهد داشت.

در این پروسه رنگ ها با فشار بسیار زیادی به زمین می چسبد و کیفیت رنگ آمیزی به طرز قابل توجهی افزایش خواهد یافت و تفاوت رنگ آمیزی به این ترتیب با رنگ آمیزی دستی که فشار چندان زیادی برای اعمال رنگ در آن وجود ندارد در همین چسبندگی بالا می باشد.

فروشگاه عرضه رنگ ترافیکی جاده

فروشگاه عرضه رنگ ترافیکی جاده

از آنجایی که رنگ های ترافیکی موجود در بازار از مقاومت سایشی بسیار بالایی برخوردار هستند و قابلیت شستشو دارند استفاده از آن ها می تواند اهمیت زیادی از نظر ایمنی داشته باشد. انواع رنگ های ترافیکی جاده ای به صورت آب گریز طراحی شده اند و رنگ های متنوعی از آن ها در بازار یافت می شود تا بدین ترتیب مشتریان به راحتی به نمونه های دلخواه از این محصولات دسترسی داشته باشند.

فروشگاه عرضه رنگ ترافیکی جاده بهترین و درجه یک ترین نمونه های این محصولات را با قیمت های بسیار عالی و متناسب به بازار آورده و توانسته شرایط را برای بهره مندی از آن مهایا سازد، در این فروشگاه می توانید بهترین نمونه از رنگ های ترافیکی را به صورت عمده سفارش دهید و از مزیت های قابل توجهی که دارد بهره مند شوید، این باعث می شود تا صرفه اقتصادی بیشتری را در هنگام خرید آن تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما