سفارش تولید رنگ ترافیکی تک جزئی با قیمت روز

رنگ ترافیکی تک جزئی که به منظور خط کشی و نشانه گذاری علائم در مسیر های پر رفت و آمد عابر پیاده و یا ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرد را می توان به میزان دلخواه در هر طیف رنگی سفارش دارد، اما به این نکته توجه داشته باشید که قبل از سفارش حتما از قیمت بروز محصولات که به صورت کیلویی عرضه می گردد مطلع شوید. توجه داشته باشید که رنگ ترافیکی تک جزئی بهتر است روی سرعت گیرهها و چهار راهها که محل ترمز گیری ماشین ها ست استفاده نکنیم.

سفارش تولید رنگ ترافیکی تک جزئی با قیمت روز

باکیفیت ترین انواع رنگ ترافیکی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع رنگ ترافیکی کدامند؟

رنگ های ترافیکی از جمله رنگ های شیمیایی صنعتی بشمار می رود که جنس پایه تشکیل دهنده آن ها اغلب رزین آکریلیک ترموپلاست و یا آلکید- کلرو کائوچو است.

انواع رنگ ترافیکی باکیفیت اگرچه خصوصیاتی که در پایین به آن ها اشاره می گردد را دارا باشند؛ می توانند شرایط نامناسب آب و هوا را تحمل نمایند و در برابر سایش مقاوم باشند، به همین دلیل است که از انواع رنگ های ترافیکی چون گرم، سرد به منظور خط کشی و درج علائم هشدار و نشانه ها بر روی آسفالت خیابان ها استفاده می گردد تا با گذشت زمان که در معرض انواع شرایط آب و هوایی و همچنین عبور وسایل نقلیه هستند کمترین میزان آسیب را ببینند.

  • رنگ ترافیکی باکیفیت، رنگی است که در برابر سایش مقاومت بالایی داشته باشد.
  • در مقابل انواع شرایط جوی آب و هوا مقاوم باشد.
  • میزان چسپندگی آن ها به سطوح بتنی و آسفالت خوب باشد.
  • در برابر عواملی مکانیکی چون ضربه مقاوم باشد.
  • در مقابل اثرات تابش نور خورشید، مقاوم و ماندگاری داشته باشد.
  • سرعت خشک شدن و خواص تیکسوتروپی بالاتری داشته باشد.

همانطور نیز که در بالا اشاره شد رنگ های ترافیکی خود دارای انواع مختلفی است که در شرایط مختلفی نیز با توجه به خصوصیاتی که دارند استفاده می شوند به عنوان مثال، رنگ های ترافیکی گرم به دلیل اینکه یکی از خصوصیات اصلی آن خشک شدن سریع می باشد به منظور خط کشی مسیر های چون بزرگراه ها و یا اتوبان ها که میزان حجم تردد ماشین ها و رفت و آمد زیاد است استفاده می گردد و با رنگ های ترافیکی سرد فقط در نحوه اجرا تفاوت دارند. رنگ های گرم  ترافیکی به شکل پودر ارائه می شوند و برای اجرای ان به صورت حرفه ای نیاز به دستگاههای پیش گرم کن و گرم کن تا 190 درجه می باشد. و جابه جایی دستگاههای خط کشی گرم هزینه بالائی دارد .

قیمت بهترین انواع رنگ ترافیکی تک جزئی

قیمت بهترین انواع رنگ ترافیکی تک جزئی

قیمت رنگ ترافیکی تک جزئی و یا سایر انواع آن ها که در حلب های 25 کیلویی و در بشکه های 250 کیلویی  به فروش می رسد با توجه به کیفیت مواد اولیه مانند میزان سفیدی کربنات و حتی سفیدی تیتان و قدرت رزین ان و.. بستگی دارد .

به عوان مثال رنگ های ترافیکی دوجزئی که به آن ها رنگ های ترافیکی سرد نیز می گویند به صورت کیلویی در حلب های 25 کیلویی ، هر چند مشتریان و پیمانکاران خط کشی و علامت گذاری می توانند این رنگ ها را متناسب به میزان مصرف خود در هر وزن و هر طیف رنگی خریداری نمایند. بریا استعلام رنگ ها و تخمین پروژه خود با ما تماس بگیرید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما