سایت خرید رنگ ترافیکی وجدولی

بهترین سایت خرید رنگ ترافیکی و جدولی کدام است ؟ ایا سایت به تنهایی کافی است ، ایا شما می توانید بهترین رنگ را انتخاب کنید؟ مشاوره و فروش رنگ ترافیکی با مدیر فروشان ایمن رنگ امکان پذیر است. بهتراست قبل از خزید رنگ با کارشناسان این شرکت ، مشاوره بگیرید.

ایا سایت خرید رنگ ترافیکی و جدولی به تنهایی کافی است ؟

قبل از خرید رنگ ترافیکی و جدولی باید از نوع کیفیت رنگ ،و پروژه اطلاع کافی داشته باشیم . رباط گونه کار کردن باعث می شود که نسبت به پروژه هیچ اظلاعی نداشته باشیم و نتوانیم اون چیزی که بخوایم از سایت خریداری کنیم .لطفا گوشی را بردارید و با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت به سخنان و درخواست های شما گوش دهیم و مناسب ترین رنگ ،طبق نظر شما به شما معرفی کنیم.

خرید رنگ ترافیکی وجدولی

میزان مصرف رنگ جدولی برا خرید چقدر است؟

برای اینکه جدول به ارتفاع 30 سانتی را رنگ کنید باید برا هر 8 متر تا 12 متر یک کیلو رنگ جدولی خرید کنید. بستگی به نوع قیمت و میزان کیفیت رنگ دارد، مسلما هرچی کیفیت رنگ جدولی  بالاتر بره ،میزان پوشش دهی و ماندگاری رنگ جدولی  بیشتر می شود. رنگ جدولی  براق تر  ماندگاری و چسبندگی بالاتری خواهد داشت . رنگ با درصد تیتان بالاتر پوشش دهی بالاتری خواهد داشت.

خرید رنگ ترافیکی وجدولی

مقدار حجم خرید رنگ ترافیکی مورد نیاز پروژه

خرید رنگ ترافیکی وجدولی

برای اینکه میزان خرید و فروش رنگ ترافیکی  یه پروژه را تخمین بزنیم ، به عرض خط کشی رنگ سرد و ضخامت خشک رنگ سرد ترافیکی توجه کنیم. به طور معمول میزان مصرف رنگ ترافیگی برا هر کیلومتر 145 تا 125 کیلوگرم است و تینر مورد نیاز 10 درصد وزنی رنگ ترافیکی تک جزئی نیاز داریم.

خرید رنگ ترافیکی دوجزئی برا هر متر مربع بین 2 تا 3.5 کیلوگرم نیاز است . اگر اسفالت درشت دانه باشه 2 .5 کیلو به بالا خرید کنید. اگه اسفالت ریزدانه و حجم تردد کم باشد تا 2 کیلو گرم برا رنگ امیزی یک متر مربع کافی است .

اطلاعاتی راجع به رنگ ترافیکی

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما