رنگ اپوکسی و رنگ پلی اورتان می توانند بهترین سامانه پوششی در عسلویه باشند

بهترین رنگ اپوکسی چیست ؟  ایا بهترین رنگ برا سامامه پوششی میتوان معرفی کرد که عمر مفید 10 سال داشته باشد و در معرض نورخوشید و در محیط صنعتی و شرجی  و درخشکی مقاومت داشته باشد ؟

بهترین رنگ اپوکسی و رنگ پلی اورتان می توانند سامانه پوششی در عسلویه باشند به شرطی که باهم بکار روند

رنگ اپوکسی و رنگ پلی اورتان بهترین زوج هستند و می توانند با مشتقات رنگ اپوکسی یه سامانه پوششی قدرتمندی در مقابل شرایط اب و هوائی جنوب کشور مانند عسلوبه داشته باشند . با توجه به استاندارد nor sok  تعریف می شود.

بهترین رنگ اپوکسی

بهترین رنگ اپوکسی و رنگ پلی اورتان چه زمانی در مقابل نور خورشید و رطوبت  کارائی مطلوبی  را دارند ؟

ببهترین رنگ اپوکسی   به تنهایی در مقابل نور خورشید دوام خوبی ندارند و به اصطلاح چاکینگ می شوند. درواقع باکیفیت ترین رنگ اپوکشی  نیز در مقابل نورخورشید بعد از  مدتی پوسته پوسته شده و از سطح فلز جدا می شود.

پس برای اینکه این رنگ بتونه کارائی خوبی داشته باشه ، از رنگ پلی اورتان به عنوان رنگ رویه استفاده می شود.که این رنگ مقاومت خوبی در مقابل افتاب و تغییر رنگ از خود نشان می دهد .

بهترین رنگ اپوکسی

یکی از بهترین سامانه پوششی رنگ اپوکسی و پلی اورتان در  سواحل خشکی عسلویه

معرفی سامانه پوششی رنگ اپوکسی و پلی اورتان جهت سازه های صنعتی در محیط های ساحلی صنعتی و درمعرض نور خورشید (مثل عسلویه و بندر عباس و هرمزگان )

1- اول اماده سازی به روش سند بلاست به روش استاندارد SA.2,1/2 سوئدی

2- اجرای استر رنگ اپوکسی دوجزئی به ضخامت 60 میکرون

3- پوشش اپوکسی پلی امید در دولایه 100 میکرونی

4 – پوشش رنگ اپوکسی پلی امید دوجزئی پلی اورتان به ضخامت 60 میکرون

ضخامت فیلم خشک در مجموع 220 میکرون است

عمر مفید این پوشش حداقل 5 سال و حداکثر 10 سال می تواند باشد.

بهترین رنگ اپوکسی به تنهایی  و به خوبی نمی تواند نقش حفاظت از سازه اهنی را از زنگ زدگی نجات دهد .

5

  1. درود… کیفیت و سایز بندی بسته بندی ها به چه شکل هست؟ فروش مستقیم دارد؟ فروش مستقیم در راستای کاهش قیمت و از بین بردن هزینه های سربار ناشی از حمل و نقل و هزینه زمان از دست رفته بوده است. فروش عمده چه ویژگی هایی داره که مشتری ترغیب بشه ؟ عرضه مستقیم با حذف دلالان از چرخه زنجیره تامین تا مصرف کننده نهایی موجب کاهش قیمت خواهد شد. از با سپاس از پاسخگویی شما

    • ما به خاطر اینکه رقابت کنیم و در بازار بمونیم باید قیمتمون و کیفیتمون باهم بخونه . ما بیشتر به حسن نیت و شخصیت مشتری احترام میذاریم و به قیمت بها نمیدیم . مهم این است که مشتری بعد از خرید حس خوبی داشته باشه
      بسته بندی رنگ اپوکسی و پلی اورتان معمولا به شکل رنگ و هاردنر هست و معمولا حلب 22-25 کیلو رنگ هست و بین 4 تا 6 لیتر هاردنر هست

    • سلام بسته بندی به صورت حلب و گالن تولید می شود و رنگها بعد از تولید حتما تست هایی را انجام میگردد ؟ فروش ما به صورت مستقیم از درب کارخونه بوده وعلاوه برا اینکه نقش مشاور داریم ، نقش در کنار مشتری هستیم و تا پایان رنگ امیزی در کنارش هستیم .

  2. با سلام و وقت بخیر
    این رنگ مقاومت خوبی در مقابل افتاب و تغییر رنگ از خود نشان می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما