خرید نقدی رنگ اپوکسی کف پارکینگ

رنگ اپوکسی کف پارکینگ، از پوشش های مناسب و عالی برای استفاده بر روی لایه های بتنی کف پارکینگ است. این محصول، دارای قابلیت های مختلفی است، که پس از اجرای آن، سبب زیبایی و به عنوان لایه ای محافظ، موجب حفاظت از بتن کف پارکینگ می شود. در هنگام خرید نقدی رنگ اپوکسی کف پارکینگ، حتما به نشان های استاندارد کیفیت بر روی بسته بندی محصول توجه نمایید. 

خرید نقدی رنگ اپوکسی کف پارکینگ

معایب و ویژگی های رنگ اپوکسی

معایب و ویژگی های رنگ اپوکسی

یکی از ویژگی های مهم رنگ اپوکسی، طول عمر بالای آن و دوام قابل توجه رنگ اپوکسی است. این محصول، در برابر فشار های وارده، مقاوم بوده و دوام بتن زیرین را تا چندین برابر افزایش می دهد. همچنین، قابلیت چسبندگی بالایی دارد و در مقایسه با سایر رنگ ها، از ماندگاری زیادی برخوردار است. کفپوش اپوکسی، علاوه بر اینکه به سطح ظاهری جذاب می بخشد، در مقایسه با سایر رنگ ها، از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و از قیمتی ارزان تر برخوردار است. 

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این محصول، تنوع در رنگ بندی و طراحی است. این پوشش را می توان در طرح های مختلفی اجرا نمود، که جلوه بسیار زیبایی برای کف پارکینگ و سطوح ایجاد می کند. این محصول، در برابر روغن ها و اسید ها مقاوم بوده و در مقابل حرارت تا دمای معینی، دچار آسیب نمی شود. از آنجایی که اجرای آن یکنواخت و بدون درز است، بنابراین غیر قابل نفوذ بوده و در برابر رشد باکتری و میکروب مقاوم است. همین موضوع باعث شده است، که این پوشش کاملا بهداشتی باشد و در بیمارستان ها و داروسازی ها مورد استفاده قرار گیرد. 

یکی از معایب رنگ اپوکسی پارکینگی، این است در صورتی که سطح دارای رطوبت و یا آلوده به روغن باشد، جسبندگی خوبی نخواهد داشت. بنابراین قبل از اجرا، باید زیر سازی لازم را انجام داد، تا رنگ اپوکسی بهترین عملکرد را داشته باشد. از دیگر معایب این محصول، این است که کفپوش در صورت خیس شدن، لیز و لغزنده می شود. لذا برای برطرف کردن این عیب، می توان با پاشیدن سیلیس این موضوع را حل کرد. کفپوش اپوکسی، در برابر اشعه های خورشید مقاوم نبوده و دچار تغییر رنگ می شود. 

فروش عمده رنگ اپوکسی کف پارکینگ

فروش عمده رنگ اپوکسی کف پارکینگ

فروش رنگ اپوکسی به صورت عمده، بر اساس استاندارد های کیفی و بهداشتی و همچنین مرغوبیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن، دارای قیمت های متفاوتی است. قیمت اپوکسی مایع به نوع بسته بندی و حجم آن بستگی دارد. در هنگام خرید، حتما مشاوره های لازم را از کارشناسان فعال در زمینه خرید و فروش دریافت نمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما