خرید رنگ علامت گذاری اسفالت

رنگ اسفالت یکی از کالاهایی است که این روزها در سراسر دنیا طرفدار زیادی دارد. برای خرید رنگ علامت گذاری اسفالت می توان به دو شیوه حضوری و اینترنتی اقدام کرد. برخی از سازمان ها که به این محصول در حجم بالایی نیاز دارند در تلاش هستند تا آنها را به صورت عمده با نازلترین نرخ ممکن تهیه کنند. زیرا این روش از خرید کردن برای آنان مقرون به صرفه تر است.

خرید رنگ علامت گذاری اسفالت

میزان مصرف رنگ برای علامت گذاری اسفالت

  • میزان مصرف رنگ به نوع رنگ خط کشی بستگی دارد.
  • مصرف رنگ اسفالت سرد تک جزئی برای علامت گذاری و ماندگاری روی اسفالت تقریبا یک کیلوگرم تا یک کیلو دویست گرم است.
  • میزان مصرف رنگ دوجزئی روی اسفالت بسته به ضخامت فرق می کند ولی به ازاری ضخامت 2500 میکرون معمولا حدود سه کیلوگرم و سیصد گرم رنگ مصرف می شود.
  • سعی کنید در مصرف رنگ اسفالت  دوجزئی دست و دلباز باشید اجرای رنگ دوجزئی با ضخامت کم ماندگار نیست .
  • رنگ سرد تک جزئی را بیش از حد مصرف نکنید چون رنگ شکننده می شود. بسته به خلل و فرج اسفالت از یک کیلو تا 1200 گرم کافی است .

بهترین رنگ خط کشی آسفالت

بهترین رنگ خط کشی آسفالت

خط کشی کردن بر روی آسفالت ها یکی از مهمترین فعالیت هایی است که برای رانندگی بهتر افراد استفاده می شود. شهرداری ها سعی می کنند تا با خط کشی کردن خیابان ها و جاده ها به مردم برای داشتن رانندگی بهتر کمک کنند. در سالهای گذشته برای این عمل از رنگ هایی استفاده می شد که پس از مدت زمان مشخصی از بین می رفتند و این عمل مجددا تکرار می شد اما امروزه نمونه های باکیفیتی وارد بازار داخلی ایران شده اند که بسیار مقاوم و بادوام می باشند.

همانطور که میدانید آسفالت یک سطح بسیار سختی است که رنگ آمیزی کردن آن کار مشکلی می باشد. این موضوع باعث شده تا برای رنگ آمیزی کردن بر روی این سطوح از بهترین رنگ خط کشی استفاده شود. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که بهترین و مرغوبترین نوع این اقلام دارای چه ویژگی هایی هستند؟ برای پاسخ دادن به این سوال در زیر به تعدادی از مهمترین خصوصیات این اجناس اشاره می کنیم:

  • این ملزومات بسیار شفاف با دید بسیار بالایی هستند که می توان در تمامی مکانها از آن استفاده کرد و در شب هم دید خیلی خوبی دارند.
  • مقاومت بالایی این نمونه ها در برابر آب و باران از دیگر ویژگی هایی می باشد که می توان به آن اشاره نمود.
  • درجه کیفی بالا و طول عمر طولانی این کالاها نیز باعث شده تا به یکی از برترین محصولات تبدیل شوند.

بازار فروش انواع رنگ خط کشی

بازار فروش انواع رنگ خط کشی

چند سالی می شود که بازار فروش انواع رنگ های خط کشی در کشورمان رونق خوبی گرفته است. این موضوع سبب شده تا شرکت های تولید کننده این نمونه ها را در حجمی بالا با درجه کیفی عالی تولید کرده و با نرخی ارزانتر از رقبا به مشتری های خود عرضه کنند. جالب است بدانید که بازار فروش این کالاهای ایرانی در بازارهای بین المللی هم داغ می باشد.

به همین منظور اکثر برندهای تولیدی در ایران درصدد می باشند تا بهترین نوع تولیدات خود را در بسته بندی هایی شیک و مستحکم با مناسب ترین قیمت ممکن به خارج صادر نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما