توزیع رنگ ترافیکی عمده زنجان

رنگ ترافیکی مطمئناً از کاربردی ترین رنگ هایی است که انسان با تولید آن استفاده زیادی از آن می کند. این رنگ  رنگی است با دوام که بر روی سطوحی استفاده می‌شود مانند آسفالت، سیمان و برای مشخص شدن محدوده جاده ها از آن استفاده می‌شود. در برابر تابش نور خورشید تغییر رنگ نمی‌دهد و به سرعت قابل خشک شدن است. رنگ ترافیکی عمده در زنجان به صورت گسترده  توزیع می شود.

توزیع رنگ ترافیکی عمده زنجان

فرایند تولید رنگ ترافیکی عمده

فرایند تولید رنگ ترافیکی عمده

فرآیند تولید این نوع رنگ در کارخانه صورت می‌گیرد به این صورت که: رنگ های سرد پایه حلالی، خارج کردن حلال از آن ها و ساختن فیلم خشک استفاده می‌کنند و در کارخانه آن را با رزین اکریلیک که دارای ۶۰ درصد جامد و ۴۰ درصد حلال است درست می کنند. ساخته شدن رنگ دانه که معمولا سفید است با اکسید تیتانیوم که به وسیله اختلاط رزین و حلال خیلی آهسته تکان می دهند تا به رنگ تولید شده نزدیک شود بعد کمی ادیتیو های مختلفی مقل فیلر که نوعی کربنات کلیسیم است اضافه می کنند و بعد ضد رسوب و ضد کپک اضافه می کنند تا باعث ماندگاری بالا شود.

این نوع رنگ  جزء رنگ های چند جزئی است که با ترکیباتی که در ساخت آن به کار رفته حالت ضد لغزشی دارد و در موقع بارندگی و یخ زدگی جاده ها باعث می‌شود که از لغزش خودروها جلوگیری شده و مانع بروز حوادث ناگوار شود. از این رنگ روی آسفالت بتن استفاده می‌کنند. این نوع رنگ دارای مقاومت ساییدگی بالایی است و در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم است به خوبی به آسفالت و بتن  می چسبد و دانه بلندی مناسبی دارد.

رنگ آن با تابیدن نور خورشید تغییر نمی کند و به سرعت خشک می شود در شب بازتاب نور روی آن جلوه ای زیبا به آن می دهد و مسیر را مشخص می کند تا رانندگان بتوانند مسیر خود را به راحتی طی کنند. شرکت رنگ ترافیکی در زنجان بهترین و مرغوب ترین رنگ را تولید و به مشتریان عرضه می کند.

شرکت پخش رنگ ترافیکی عمده

شرکت پخش رنگ ترافیکی عمده

در این شرکت پخش رنگ ترافیکی به صورت عمده انجام می شود. این نوع رنگ جزء کاربردی ترین رنگ هایی است که می تواند کمک زیادی در بتن سازی و جاده ها و ترافیک و راهنمایی رانندگی باشد. وجود این رنگ باعث می شود جاده حالت لغزشی پیدا نکند و در موقع بارندگی و یخ‌ زدگی از لغزش خودروها جلوگیری شود و مانع بروز حوادث شود. این رنگ به صورت دو جزئی و سه جزئی در خط کشی ها و رسم علامت های افقی ترافیکی ساخته شده است و دارای ماندگاری بسیار بالایی است.

این نوع رنگ به صورت کلی به فروش می‌رسد که مشتری قیمت کمتری نسبت به خرید جزئی پرداخت می‌کند. در این شرکت بهترین و با کیفیت ترین رنگ ها ساخته می شود‌. برای اطلاع از قیمت رنگ ترافیکی به سایت این شرکت مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما