بزرگترین سایت فروشگاهی ضد زنگ فلزات + مختص خریداران اینترنتی

پوشش رنگی نازک و مقاومی که روی سطح فلزات با قابلیت اکسایش (اکسید شدن ) و زنگ زدگی، قرار میگیرد ضد زنگ گفته میشود. ضد زنگ فلزات در قوطی های استوانه ای و مدور به فروش میرسند که بیشتر در ساختمان سازی ها و ساخت تجهیزاتی که با رطوبت ارتباط زیادی دارند به کار برده میشوند. برای تهیه هر محصولی لازم است اطلاعات کافی در خصوص کیفیت و میزان کارآمدی آن محصول به دست آورد. در ادامه به توضیحاتی در خصوص ویژگی های ضد زنگ ها و تهیه ضدزنگ مرغوب میپردازیم.بزرگترین سایت فروشگاهی ضد زنگ فلزات + مختص خریداران اینترنتی

تجریه تلخ برای ضد زنگ فلزات  و راهکار برای ان چسیت ؟

یه مشتری تماس گرفتتد  و گفتش من تو چندین  سالن کلخانه اومدم از ضد زنگ اخرایی معمولی استفاده کردم و الان متوجه شدم که نباید از این نوع ضد زنگ استفاده کنم و الان میترسم تو بهره برداری به مشکل بخورم و ضد زنگ  در اثر رطوبت پاک شود و الان راهکار چیست ؟

راهکار : یا باید بذاره یکسال دوسال بگذره روی اون یه رنگ قوی دیگه از نوع الکیدی  اجرا کنه . نمیشه روی این سطح ضد زنگ اپوکسی زد چون رنگ را میسوزونه.

و یا باید باسند بلاست پاک کنه و یا باید با زنگبر قوی پا کنه که همه اینها هزینه بر است.

به هر حال باید مشکل را از استر یا ضد زنگ حل کنیم. وگرنه رنگ کردن و هزینه اضافی بی فاید ه است.

همین نکته است که میگیم قبل از کار کردن با ضد زنگ فلزات باید از اهلش مشورت بگیریم

همه چیز درباره ضد زنگ

همه چیز درباره ضد زنگ

وقتی آهن یا فلز در برابر دو عامل آب و هوا قرار بگیرد، که به آن رطوبت میگوییم، واکنش اکسید شدن روی سطح آن رخ میدهد و در نتیجه فلز کدر تر شده، گرد قهوه ای رنگ روی آن تشکیل میشود و به مرور استحکام خود را از دست داده، پوک میشود. در چنین شرایطی فلز کارایی خود را از دست میدهد.

علاوه بر رطوبت عوامل دیگری نیز باعث زنگ زدگی فلزات میشوند مثل مواد شیمیایی مختلف، خاک مناطق متفاوت و حتی نمک ها و کانی ها.

برای جلوگیری از اکسید شدن فلزات، یکی از روش ها این است که آنها را در نفت یا موادی که رطوبت در آنها وجود ندارد نگهداری کرد که چنین کاری عملا غیر ممکن است! به دلیل اینکه نفت ماده ارزشمندی است و به مقدار زیاد در دسترس همه قرار ندارد. روش مقرون به صرفه تر استفاده از ضد زنگ است. ضد زنگ ها ترکیباتی آلکیدی یا اپوکسی هستند و با رنگدانه های تشکیل دهنده خود، عایقی در برابر رطوبت ایجاد میکنند که مانع خوردگی فلزات گردد.

در سازه های ساختمانی ضد زنگ ها کاربرد زیادی دارند و در قسمت های فلزی درب ها، پنجره ها ، نرده های راه پله ها و… استفاده میشوند.

قبل از استفاده از ضد زنگ ، باید سطح فلزات را کاملا از چربی و کثیفی پاک نمایید، سپس با استفاده از قلمو یا اسپری قسمت های فلزی را به ضد زنگ آغشته نمایید و نیاز به کمی صبر دارید تا خشک شود و لایه بعدی ضد زنگ را بزنید. برای پاک نمودن آن از سطح دست ها و قلمو، از تینر میتوان استفاده نمود.

از کدام ضد زنگ فلزات خرید کنیم +پروژه های بزرگتر یا کوچکتر

  • توجه کنید که حتما به نیاز کارفرما توجه کنیم که طول عمر پروژه چند سال باشد.
  • باید متوجه باشیم که یه لایه ضد زنگ کافی نیست و حتما از سیستم چند لایه اشتفاده کنیم.
  • هر  مکان  زنگ خودش را باید استفاده کرد.  مثلا ضد زنگ برای سالن های قارچ با ضد زنگ برای لوله های مدفون فرق میکنه.
  • معمولی ترین ضد زنگ های ساختمانی همان استر های طوسی و اخرایی هستند که قیمت کمتری دارند .
  • قویترین ضد زنگ یا محافظ در حال حاضر گلس فلیک اپوکسی است که دولایه 500 میکرونی اجرا می شود.
  • برای پروژه های بزرگی که دارید درخصوص اجرای ضد زنگ یا پوشش محافظتی مشورت بگیرید .
  • بعد از اجرای ضد زنگ الکیدی حتی پاک کردن سا سند بلاست و دوباره کاری ان  سخت و هزینه بر است.

عرضه مستقیم ضد زنگ فلزات

عرضه مستقیم ضد زنگ فلزات

عرضه ضد زنگ فلزات در قوطی های مدور با رنگ ها و اندازه های متفاوت صورت میگیرد. یکی از ملاک های تهیه ضد زنگ مناسب، کیفیت بالای آن است. شرکت ایمان رنگ با سابقه فروش و تولید محصولات ساختمانی و حمایت از کالای ایرانی، محصولات با کیفیت را هم به صورت حضوری و هم اینترنتی در اختیار شما قرار میدهد. همچنین قبل از سفارش و خرید ضد زنگ فلزات میتوانید از پشتیبانی و مشاوران این مجموعه ایمن رنگ تاپ بهره ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما