انواع رنگ جدول خیابان

ایا میدانید سالانه چقدر رنگ صرف امور ایمنی کنار خیابان ها مصرف می شود ؟ انواع رنگ جدول خیابان برای زیبایی و مشخص کردن حریم راه و کنار خیابان در بازار وجود دارد.رنگ الکیدی هواخشک و رنگ اکریلیک پایه اب و رنگ جدولی اپوکسی نمونه هایی از  رنگ جداول هستند که استفاده می شوند.

رنگ جدول

 

رنگ جدول اکریلیک پایه اب

این نوع رنگ سرد که برپایه پلیمر اکریلیک ( از رزین های اسید اکر یلیک و اسید متا اکریلیک)تولید می شود.از خصوصیات این رنگ عدم جذب گرد وغبار و مقاومت در برابر نور خورشیدو عدم تغغیر رنگ است.از اب به عنوان رقیق کننده طبق مشخصات فنی ازمایش شده در کارخانه های تولیدی استفاده می شود.

رنگ جدول

رنگ جدول اکریلیک پایه اب

رنگ جدول ترموپلاستیک اکریلیک نانو کامپوزیت

در این رنگ پر کننده های معدنی دریک زمینه ی فیلر پخش می شوند .این رنگ خیلی سریع خشک می شود.تکنولوژی نانو که وارد رنگ شده است سبب حل مشکل دوام و تغییر رنگ و مقاومت رنگ در مقابل قلیایی شدن بتن و پخش کامل رنگ جدول در تمام روزنه های سطح مورد نظر میگردد.این محصولات تایید ات علمی را اخذ کرده اند.و علاوه بر فواید بسیار قابل اعتماد هستند.

انواع رنگ جدول نانو

  • نانو خود تمیز شونده
  • نانو عایق حرارت
  • نانو ضد رطوبت
  • رنگ جدول نانو مقاوم در ابرابر اشعه فرابنفش

رنگ جدول

رنگ جدول الکیدی یاروغنی

این رنگ ها قدمت زیادتری نسبت یه رنگ های دیگر دارند. این رنگ ها در فام های مختلف تولید می شوند.تنوع رنگ و مقاومت در برابر عوامل جوی به خصوص در مناطق معتدل کارا ترهستند.

رنگ جدول

 

انعکاس نور یا باز تابش نور در شب در حد قابل قبولی است.اگر از پرایمر مخصوص استفاده شود کارایی این رنگ بهتر می شود . واز پوسته پوسته شدن  رنگ جداول جلوگیری می شود.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما