فروش رنگ روی اسفالت با قیمت کارخانه

ما امادگی فروش رنگ روی اسفالت به صورت عمده و جزئی داریم و با قیمت مناسب و درب کارخانه برای هم وطنان عزیز اماده خدمت رسانی هستیم . رنگ روی اسفالت مناسب صادرات به کشورههای همسایه نظیر افغانستان و پاکستان و عراق و کویت و دبی و …نیز داریم.

رنگ روی اسفالت

رنگ مناسب روی اسفالت

ایا می دانید بهترین و مناسب ترین رنگ روی اسفالت چیست ؟ خرید رنگ روی اسفالت از چه طریقی انجام می شود؟ باید بدانیم که  رنگ های ساختمانی و روغنی برا روی اسفالت مناسب نیستند و باید از رنگ هایی استفاده شوند که قابلیت تردد و بارگذاری داشته باشندو درمقابل تنش های حرارتی و انبساط و انقباض سطوح دوام بیاورند. مثل رزین های اکریلیک کلرو کائوچو که هم در شمال ایران و  جنوب ایران که مقاوم بهتر در مقابل شرجی هستند، کارفرمایان نتایج قابل قبولی گرفته اند.

رنگ روی اسفالت

انواع رنگ روی اسفالت

  • رنگ سرد ترافیکی ترموپلاست
  • رنگ دوجزئی سرد ترموپلاست
  • رنگ گرم ترموپلاستیک پودری
  • رنگ پیش ساخته یا پریفاب

ساز و کار اجرای رنگ رو اسفالت

رنگ های سرد ترافیکی تک جزئی را با غلتک و پیستوله می توان اجرا کرد. قابلیت اجرا باقلم مو را داد ولی چون زئد خشک می شود بهتر است که با غلتک و پیستوله با سوزن بالای 2 میلی متر  اجرا شود . رنگ های ترافیکی دوجزئی یا به قول معروف چسب دوقلوهای اسفالت را می توان با لیسه اجرا کرد. چون مجری و ساز و کار ویژه ای دارد باید اجرای ان را به دست افراد کاردان سپرد.

رنگ های گرم پودری با ماشین الات رنگ گرم و رنگ های پیش ساخته را ابتدا پرایمری اجرا می کنند و سپس با شعله رنگ های به شکل رول و یا ورقه ای را روی اسفالت می چسبانند.

بادوام ترین رنگ روی اسفالت

از میان رنگ هایی که روی اسفالت اجرا می شوند رنگ پریفاب یا پیش ساخته و رنگ گرم با دوام ترین و بهترین ان است چرا که خصوصا رنگ های پیش ساخته به صورت لایه ای خراب می شوند و تا انتهای کار برای ما خدمات می دهند و قابلیت دید انها کم نمی شود و این رنگ ها حتی قابلیت بازیافت نیز دارند. برای اگاهی از قیمت رنگ اسفالت پیش ساخته و دیگر رنگ های اسفالت با واحد فروش رنگ اسفالت تماس بگیرید.

رنگ روی اسفالت
نمونه رنگ ترافیکی پیش ساخته در دبی

ارزان قیمت ترین رنگ روی اسفالت

این روزهها رنگ سرد ترافیکی ترموپلاست و رنگ الکیدی کلروکائوچو ارزان قیمت ترین و کم دوام ترین رنگ محسوب می شوند از دو ماه تا یکسال دوام دارند و فقط می توان با کار  کردن روی فرمول ساخت رنگ ترافیک یا اضافه یا کم کردن مواد اولیه می توان برای انها دوام تعریف کرد. این رنگ ها برای علامت گذاری های موقت نیز کاربرد دارند و در ضخامت 200 میکرون نیز قابلیت اجرا دارند.

رنگ روی اسفالت

تولید رنگ مخصوص اسفالت در کارخانه

ایا می دانید تولید رنگ روی اسفالت از سخت ترین تولید ها در رنگ هاست و هنوز که هنوز است استادارد خاصی برای ان تعریف نشده و به دلیل تغییر پارامترهای مواد اولیه خصوصا رزین و  تیتان و پیگمنت و پرکننده ها و و از یه طرف پارامترهای تولید کننده مانند ازمایشگاهها و اندازه گیری های نمونه و پارامترههای اجرا یه نمونه رنگ می تونه تغییر کند . بنابراین می توان نتیجه گرفت که می توان صد ها فرمول رنگ تولید کرد که از هریک خاصیت های متفاوتی را شاهد باشیم بنابراین عین نرم افزار کامپیوتری می ماند که می توان پارامترههای زیادی برای ان تعریف کرد.

رنگ روی اسفالت

فروش رنگ مخصوص اسفالت به صورت عمده

ما به رنگ روی اسفالت اشراف کامل داریم و به پارامترههای هر منطقه اشنایی داریم و دارای تجهیزات اجرای رنگ ترافیک نیز هستیم با توجه به موارد بالا کارخانه های تولید رنگ ترافیکی ما دارای  بخش تحقیق و توسعه بوده و روز به روز به کیفیت ان افزوده می شود.ما در زمینه فروش رنگ اسفالت فعال بوده و  از فروشگاه رنگ مخصوص اسفالت در تهران می توانید موارد جزئی را نیز از ما  خریداری کنید.ما اماده همکاری با تمام ارگانها و ساز مانها و پیمانکاری های خرد و گلان هستیم و با تجار رنگ خط کشی و مجریان علامت گذاری  افقی روی گذر گاهها نیز همکاری می کنیم.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما