تولید در کارخانه رنگ ترافیکی و چالش های بعد از خط کشی

در این سایت تولید در کارخانه رنگ ترافیکی و چالش های بعد از خط کشی خیابان ها و جاده ههای کوهستانی و معابر می پردازیم .در کارخانه های رنگ ترافیکی چه میگذرد ؟ ایا بحث تولید رنگ ترافیکی اسان است ؟ چالش های بعد از تولید چیست ؟

کارخانه رنگ ترافیکی وخط کشی

در بحث تولید رنگ از لحاظ کلی کارخانه رنگ ترافیکی و خط کشی با بقیه رنگ ها ی صنعتی و ساختمانی زیاد فرق چندانی ندارد ولی باید یاد اور شویم که تولید رنگ ترافیکی از دشوارترین تولید هاست چرا که پارامترههای زیادی باید در ان دخیل بوده باشد تا بتواند یک رنگ خوب و مناسب بعد از اجرا داشته باشیم. سه مثلث رزین یا مواد اولیه در تولید و تولید کننده یا کارخانه تولید و از مایشگاههای ان و مجری رنگ ترافیکی هریک باید به نحو احسن کار خود را انجام دهند تا بتوانند بهترین کارائی را در خط کشی داشته باشیم .

تولید در کارخانه رنگ ترافیکی ایران

از کارخانه های تولید کننده رنگ در ایران زیا بوده و قبل از انقلاب تا حالا کارخانه های تولید ی زیادی مانند رنگ سازی ایران و روناس و ریف پا به عرصه ی وجود گذاشته اند ولی چیزی که در تولید مهم است بخش تحقیق و توسعه است که اکثر کارخانه های نوپا معمولا ندارند و با یک فرمول مشخصی اقدام به میکس کردن مواد اولیه می نمایند که این کارائی رنگ خط کشی را پایین می اورد چرا که همانطور که گفتیم هنوز که هنوز است استاندارد خاصی برای رنگ های ترافیکی وجود ندارد و با چالش های زیادی در این صنعت مواجه هستیم.

رنگ خط کشی جاده و چالش های ان بعد از اجرا

  • سیاه شدگی بعد از اجرا
  • سر خوردگی رنگ اکریلیک دوجزئی
  • عدم چسبندگی به سطح روسازی
  • ترک برداشتن و خالی شدن محل درگیری رنگ و اسفالت
  • رنگ قوی تر از اسفالت موجب ترک اسفالت می شود.

تامین رنگ خط کشی و اعلام قیمت رنگ ترفیکی سرد و گرم و پیش ساخته به شما اعلام می گردد کافی است به ما اعتماد کنید .

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما