تولید کننده رنگ اکریلیک ضد آب در ایران

امروزه، با توجه به پیشرفت صنعت دکوراسیون داخلی، طراحان به استفاده از انواع رنگ ها با کارآیی های مختلف و ویژگی های خاص در فضای داخلی و خارجی ساختمان، تمایل بیشتری نشان داده اند. این رنگ سازگاری بالایی با محیط زیست دارد و به همین دلیل، از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. تولید کننده رنگ اکریلیک ضد آب در ایران، این محصول را بر اساس استاندارد های کیفی، در بازار به طور گسترده عرضه می کند. 

تولید کننده رنگ اکریلیک ضد آب در ایران

مشخصات و ویژگی های رنگ اکریلیک ضد آب

مشخصات و ویژگی های رنگ اکریلیک ضد آب

ویژگی های خاص و منحصر بفرد رنگ اکریلیک ضد آب، موجب شده است، که در صنایع مختلف کاربرد داشته باشد. یکی از ویژگی های منحصر بفرد این محصول، این است که برای اجرای آن نیازی به حلال های بودار و اذیت کننده نیست و دوستدار محیط زیست است. همچنین، ضرری برای سلامت بدن ندارد و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است. اگر بعد از اجرا، به هر دلیلی دچار آسیب شود، به راحتی قابل ترمیم است. 

از دیگر ویژگی های رنگ اکریلیک ضد آب، قابلیت اجرا بر روی سطوح مختلف، مانند سطوح فلزی، سیمانی و غیره است. در برابر سایش از مقاومت بالایی برخوردار است و گرد و غبار و سایر ذرات جذب آن نمی شود. همچنین از نرمی و انعطاف پذیری بالایی بهره می برد. این رنگ، به دلیل اینکه قابلیت خشک شدن در کوتاه ترین زمان را دارد، مورد توجه بسیاری از نقاشان ساختمانی است. رنگ اکریلیک، اگر به دلایل مختلف، دچار آلودگی و لکه شود، می توان با استفاده از شوینده های مجاز، محل مورد نظر را شست و شو داد. در برابر اشعه های مضر خورشید، از پایداری بالایی بهره می برد  و دچار تغییر حالت و آسیب نمی گردد. 

در حال حاضر، رنگ اکریلیک در طرح و رنگ بندی های مختلف در بازار وجود دارد. از این رو، دست افراد با سلیقه های مختلف برای انتخاب باز است. عملیات اجرای آن آسان است و بوی بدی نمی دهد. می توان با مراجعه به کاتالوگ رنگ اکریلیک، رنگ موردنظر متناسب با مکان استفاده را انتخاب نمود. یک نمونه از رنگ، مخصوص فضای داخلی و بیرونی ساختمان است. نوع دیگر، که خاصیت ضد زنگ دارد، برای سطوح فلزی کاربرد ویژه دارد. 

قیمت انواع رنگ اکریلیک ایرانی صادراتی

قیمت انواع رنگ اکریلیک ایرانی صادراتی

قیمت رنگ اکریلیک ایرانی صادراتی، با توجه به استاندارد های کیفی و جهانی و همچنین مرغوبیت مواد اولیه مورد تایید توسط واحد های کنترل کیفی، متنوع است. نوع صادراتی این رنگ، از کیفیت بالایی بهره می برد و در بسته بندی ها و حجم های مختلفی عرضه می گردد، که بر بروی قیمت محصول تاثیر گذار است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما