مرکز فروش رنگ ترافیکی در همدان

ایا نیاز به تهیه رنگ ترافیکی ارگان دولتی یا خصوصی هستید ؟ ایا نیاز به مشاوره راجع به رنگ ترافیکی دارید؟ ایا دوست دارید سرتان کلاه نرود؟ ایا در تجارت رنگ های ترافیکی هستید؟ ایا مرکز فروش رنگ ترافیکی همدان را می خواهید ؟ بله ما در این حوزه فعالیت می کنیم و می توانیم با شما همکاری کنیم و مشاوره دهیم و با قیمت های بسیار خوب و منصفانه  برای تهیه رنگ ترافیکی و خط کشی جاده و خیابان داخل شهر و بیرون شهر  در همدان و شهرستانهای بهار ،تویسرکان ،ملایر ، نهاوند ، اسد اباد ، کبودر اهنگ و رزن با شما همکاری می کنیم.

رنگ ترافیکی همدان

مرکز فروش رنگ ترافیکی همدان

از جمله نکاتی که در مورد رنگ ترافیکی باید بدانیم ،ماندگاری ان و سیاه نشدن ان است . که شوربختانه به طور صدرصد رعایت نمی شود.برای اینکه بتوانید به طور مطمئن رنگ ترافیکی برای شرکت پیمانکاری خود و یا کارفرمای خودتان در همدان  تهیه کنید،به ایمن رنگ تاب اطمینان کنید و در صورتی که در حجم بالا می خواهید خرید کنید، پیشنهاد می کنیم ،قبل از ان در خواست نمونه رنگ بدهید. بعد از جواب گرفتن از نمونه از ما اقدام به خرید کنید. و نیازی نیست که یکدفعه خرید کنید می توانید به صورت پله ای خرید کنید.

ررنگ ترافیکی همدان

انواع رنگ ترافیکی یا خط کشی

  • رنگ ترافیکی گرم ترموپلاست به شکل پودر
  • رنگ گرم ترافیکی (اسپری- اسکرید -اکستروژن)
  • رنگ ترافیکی تک جزئی همراه با تینر
  • رنگ ترافیکی تک جزئی پایه اب
  • رنگ ترافیکی دو جزئی ( زرد- سفید)

اجری رنگ ترافیکی پایه اب در همدان

برای دستیابی به بالاترین کیفیت در رنگ های پایه اب شرایط اب و هوایی خیلی اهمیت دارد. باید رطوبت نسبی محیط کمتر از 70 درصد باشد. و دمای هوا و سطح روسازی بالای 20 درجه سانتی گراد باشد.سرعت باد بالاتر از 10 کیلومتر برساعت باشد.و محافظت کافی در طول فرایند خشک شدن انجام پذیرد.اگر استاندارد های اجرا نیز رعایت شود قطعا بهترین کارائی را داریم.

رنگ ترافیکی همدان

رنگ ترافیکی تک جزئی پایه تینر درهمدان

از جمله رنگ هایی ترافیکی که بیشتر در همدان و شهرستانهای اطراف استفاده می شود رنگ بر پایه تینر است. چون رنگ برپایه اب در زمستان به خاطر سردی هوا دیر خشک می شود. از رنگ بر پایه تینر استفاده می شود که به زودی خشک می گردد. هرچند قیمت رنگ ترافیکی ما نسبت به کیفیت ان خوب است.و از رزین های معروف استفاده شده است.چون رزین از اجزاء اصلی رنگ خط کشی است.

مزایای رنگ ترافیکی دوجزئی

  1. از بهترین رزین ها تشکیل می شود.
  2. توسط افرادی ساخته می شود که تجربه ی سالها اجرا را دارند.
  3. قیمت ان نسبت به کیفیت ان بسیار مناسب است.
  4. ضمانت دوساله دارد.هر چند ضمانت باید 18 ماهه باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما