قیمت این روزهای رنگ های ترافیک چند است؟

با توجه به بالا رفتن قیمت دلار در سال 97 قیمت مواد اولیه رنگ به تبع افزایش پیدا کرده است.و قیمت تمام شده رنگ های ترافیک بالا میرود و رنگ های با ماندگاری بالا قیمت های بالایی دست مشتری و یا پیمانکار  تمام می شود. و با توجه به این کارفرما و پیمانکار زیر فشار هزینه ها دنبال رنگ های ترافیک با قیمت پایین می گردد. با توجه به این باید تمام جوانب را در نظر گرفت.

رنگ های ترافیک

بررسی قیمت مواد اولیه رنگ های ترافیک

درحال حاضر  یعنی بهمن ماه 97 رزین کیلویی 18000 تومان که طبق استاندارد باید  حدود  30 درصد رنگ باشد.تیتان کیلویی 37000 تومان و که باید حدود  10 الی 12 درصد رنگ را تشکیل دهد. و تولوئن کیلویی 9000 تومان  که حداقل باید 12 درصد رنگ را تشکیل دهد. که سرجمع حدود 50 درصد رنگ را تشکیل می دهند.که به قیمت بالای ده هزار تومان می رسد. مابقی مواد اولیه و هزینه های بالاسری و ارزش افزوده و هزینه های کارگری و تولید را که حساب کنیم ایا واقعا با چه قیمتی فروش رود؟

رنگ های ترافیک

قیمت این روزهای رنگ ترافیک چند است؟

با توجه به رقابت بر سر قیمت پایین ،متاسفانه بعضی از تولید کنندگان اقدام به فروش رنگ ترافیکی سرد کیلویی حدود 12 هزار تومان می کنند که بسی سوال وجود دارد که ایا این رنگ ها حداقل استاندارد ها را پاسخگو خواهند بود؟قیمت ها برای رنگ ترافیکی سرد  از13000هزار تومان تا 20000هزارتومان متغیر است.و رنگ های دوجزئی نیز حدود 30000تومان است.

رنگ های ترافیک

نکات فنی رنگ جهت ماندگاری رنگ های ترافیک

  • باید به ویسکوزیته وزن مخصوص رنگ و درصد جامد حجمی رنگ توجه ویژه داشت.
  • اگر رنگ ویسکوزیته مناسب فصل را نداشته باشد ،منجر به استفاده ناصحیح تینر در هنگام مصرف می شود.
  • وزن مخصوص بالا ی رنگ باعث کاهش فیلم خشک رنگ و کاهش ماندگاری رنگ می گردد.
  • ضخامت فیلم تر و خشک رنگ از مسائل مهم در قراردادها ی رنگ ترافیک است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما