ناگفته هایی از رنگ پرایمر زینک ریچ اپوکسی و قیمت ان

زینک ریچ اپوکسی چیست ؟ زینک یه نوع عنصری است که تمایل به واکنش پذیری زیادی با اکسیژن دارد و یه نوع فدا شونده محسوب می شود، این نوع عنصر به صورت ورقه ای داحل رزین اپوکسی استفاده می شود و یه صورتهای مختلف می توان استفاده کرد و یه نوع پوشش ضد زنگ طوسی رنگ محسوب می شود. که برای عمر بیشتر سازه بهتر است رنگ میانی اپوکسی و رنگ رویه اپوکسی برا محیط سایه و رویه پلی اورتان برا محیط بیرون که در مغرض افتاب قرار می گیرد بکار رود.

رنگ پرایمر زینک ریچ اپوکسی

انواع محصولات رنگ پرایمر زینک ریچ اپوکسی

  • زینک ریچ 10 درصد
  • زینگ ریچ اپوکسی 20 درصد
  • زینک ریچ اپوکسی 30 درصد
  • زینک ریچ اپوکسی 60 درصد
  • زینک ریچ اپوکسی 87 درصد که به صورت ویژه موجود است و جز بهترین رنگ پرایمر زینک ریچ اپوکسی محسوب می شود.
  • رنگ پرایمر زینک ریچ اپوکسی

گالوانیزه کردن فلزات با زینکا

فلزات مختلف را می توان توسط غوطه وری در محلول روی گالوانیزه نمود. ماده زینک با داشتن میل به اکسایش بالا بعنوان اند فداشونده رفتار می کند و سازه ی زیرین خودرا از هرگونه خوردگی و اسیب حفظ می کند . به هرحال با گذشت زمان این پوشش ضعیف می شود و برای نقاط جوش و جتی فلزات تازه می توان از روش گالوانیزه سرد استفاده نمود . در این روش از رنگی شمال رزین های صنعتی و حلال های هیدروکربنی و بیش از95 درصد پودر روی خالص استفاده می شود. این محصول با رسوب بر روی سازه ، علاوه بر محافظت شیمیایی از ان به طریق سد کنندگی فیزیکی نیز محافظت نمود.

انواع محصولات رنگ پرایمر زینک ریچ اپوکسی

گذشت زمان و ایجاد خراش در روی رنگ  پرایمر زینک ریچ اپوکسی

درصورت گذشت زمان و ایجاد خراش بر روی رنگ زینکا زنگزدگی مختصری بوجود می اید . باتوجه به قدرت محافظتی بالای این پوشش ، از پخش وگشترش زنگزدگی به سایرنقاط فلز جلوگیری بعمل می اورد ، براحتی با اسپری زینک ترمیم می شود . رنگ ذکر شده مقاومت شیمیایی بالائی نیز دارد.

ایا پرایمر زینک ریچ اپوکسی را برای شرایط غوطه وری مناسب می دانید؟

. زینک ریچ را برای شرایط غوطه وری در اب توصیه نمی شود. بهتر است که از رنگ های مخصوص دریایی استفاده نمود. یا سیستم های پوششی دولایه و یا سه لایه استفاده شود. بهتر است برای شرایط غوطه وری از زینک فسفات اپوکسی به عنوان پرایمر  و یا گلس فلیک اپوکسی با ضخامت بالای یک میلی متر برای اب شور  و اپوکسی بهداشتی و یا سالونت فری برای اب شیرین استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما