فروش رنگ ترافیکی گرم حرارتی اسپری و اسکرید و اکستروژن

فروش رنگ ترافیکی گرم با رزین اروپایی و هلیوس (یوگسلاوی قدیم )اسلونیا و حتی چینی و حتی رزین های مشهوری مانند پرنیان و.. در ایمن رنگ تاپ امکان پذیر شده است. ایا فرق رنگ ترافیکی گرم اسپری با اسکرید و یا اکستروژن را می دانید. تمام این رنگ ها را با کیفیت های متفاوت برای شما تامین می کنیم.

رنگ ترافیکی گرم

فروش انواع رنگ ترافیکی گرم

ایا میدانید مهمترین بخش در رنگ خط کشی گرم ، داشتن رزین خوب است . فروش رنگ های ترافیکی گرم در ایمن رنگ تاپ فراهم شده است. ما با برندهای مختلف همکاری داریم و می توانیم رنگ های ترافیکی با رزین های اروپایی و المانی تا ترکیه ای و چینی برای شما فراهم کنیم. انواع مختلف رنگ های ترافیکی گرم و رنگ ترافیکی سرد  تک جزئی و رنگ ترافیکی دوجزئی را از ما بخواهید.

رنگ ترافیکی گرم

مزایای رنگ ترافیکی گرم حرارتی  چیست؟

  • ماندگاری و دوام ان مهترین بخش ان است.
  • در اجرا سریع خشک می شود.
  • می توان با اضافه کردن ادتیوها به ان انعطاف ایجاد کرد.
  • با قیمت کمتر از رنگ ترافیکی دوجزئی می توان خرید کرد.
  • می توان با ضخامت تا  6000 میکرون نیز اجرا نمود.
  • قابلیت ترک نخوردن ان با ادتیو ها و .. قابل حل است.
  • صرفه ی اقتصادی دارد. و تاسه سال  هم دوام می اورد.
  • می توان درون ان گلاسبید اضافه کرد تا قابلیت دید ان افزایش یابد.

رنگ ترافیکی گرم

رنگ ترافیکی گرم حرارتی اسپری

این رنگ مقاومت عالی در شرایط جوی مختلف دارد و به صورت نوار زخیم  و چسبنده بر روی سطوح اسفالتی و بتنی کشیده می شود. این رنگ های مناسب ازاد راهها و بزرگراهها ست . مناسب برای جاههایی است که کارفرما طول عمر بیشتری را برا رنگ می خواهد. این رنگ با ضخامت حدود1400- 1600 میکرون اجرا می شود. از این جهت که این رنگ دوام بالا و سرعت خشک شدن خیلی زیاد دارد یکی از محصولات مقرون به صرفه برای کارفرمایان شناخته شده است.  می تواند گلاسبید پیش مخلوط  در داخل ان بکار رود. می توان برا کارائی بهتر ان از پرایمر ترافیکی مخصوص  قبل ازاجرا استفاده کرد. برای بهتر دیده شدن در شب از گلاسبید ترافیکی استفاده می شود.

رنگ ترافیکی گرم

اجرای رنگ ترافیکی گرم اسپری

اجرای رنگ گرم نسبت به اجرای رنگ های سرد نیا به دقت بیشتری دارد و فرایند حساس تری دارد. بنابراین باید توجه نمود که به دلیل دمای بالا و حرارت دیدن مواد خط کشی  باید دقت زیادی صورت بگیرد تا بهترین نتیجه را بگیریم. یکی از مواردی که باید توجه کنیم رنگ های گرم را نباید چند بار گرم کنیم چرا که کارائی اولیه ان از بین می رود. توجه شود که رنگ گرم قبل از اجرا نیز به اندازه کافی حرارت دیده است. این رنگ بهتر است روی پرایمر مخصوص رنگ ترافیکی اجرا شود.و پس از اجرا فیلمی کاملا خشک حاصل می شود.

رنگ ترافیکی گرم حرارتی اسکرید

به شکل مخلوطی از گرانول های رزین و پودرها و رنگدانه ها و پرکننده ها و افزودنی ها و ادتیو ها و حتی گلاسبید نیز می تواند باشد. و در کیسه های مخصوص به خریدار رنگ ترافیکی گرم اسکرید تحویل می گردد. و به صورت مذاب و یکنواخت و تا ضخامت بالای 3000 می توان اجرا نمود. این محصول می تواند تا 5 دقیقه سریع خشک شود. و این یکی از مزایای خوب ان است.

رنگ ترافیکی گرم

اجرای رنگ ترافیکی گرم اسکرید

باید توجه نمود که طبق دمایی که ازمایشگاه کارخانه رنگ اعلام کرده است و روی کیسه های رنگ گرم اسکرید درج شده است ، ان را در پیش گرم کن حرارت داده و با ضخامت 3000 میکرون روی سطحی که با پرایمر مخصوص که به صورت رنگ پاشیده شده اعمال نمود. ماندگاری و قدرت خشک شدن رنگ می تواند یکی از مزایای این رنگ باشد.و برای اسفالت های با عمر مفید بیش از 4 سال برای خطوط  مرکزی محوری میزان ترافیک روزانه بین 5000 تا 10000 و بیش از 10000 وسیله نقلیه در روز پیشنهاد می گردد.

رنگ ترافیکی گرم حرارتی اکستروژن

این رنگ نیز به صورت گرانول های پودری و پیگمنت ها و رنگدانه ها و ادتیوها به صورت خشک در کیسه ارائه می شود. در وردی های پل ها و زیر گذرها و در اتوبانها ی داری مسیر یکنواخت جهت هشدار به راننده ها و ورودی پلیس راهها و.. از این نمونه رنگ استفاده می شود.این محصول معمولا بر پایه رزین های هیدرو کربنی یا ترموپلاستیک تولید می شود.

رنگ ترافیکی گرم

اجرای رنگ ترافیکی گرم اکستروژن

بعد از مطمئن شدن از تمیزی سطح مورد نظر خصوصا از رطوبت و گرد و خاک و شرایط اب و هوایی ،بهتر است پرایمر مخصوص رنگ گرم نیزقبل از اجرای اسکرید داشته باشیم. بعد از پرایمر نوبت به اجرای رنگ گرم می گردد.جهت اجرا ابتدا رنگ در پیش گرم کن با توجه به نوع رنگ گرم و روش اجرا به دمایی که روی کیسه‌های بسته‌بندی شده درج شده است، رسیده و پس از ذوب شدن کامل به مخزن دستگاه خط کشی منتقل می‌گردد. رنگ مذاب در روش اکستروژن با ضخامت ۶۰۰۰ میکرون به صورت منقطع روی سطح اجرا گشته و پس از سرد شدن فیلمی سخت و یکنواخت حاصل خواهد شد.

رنگ ترافیکی گرم

ضخامت رنگ های ترافیکی بر اساس روش اجرا

هرچند بسته به محیط و نوع ادتیوها و پیگمنت های رنگ ، و حتی عرض اجرا ضخامت ان می تواند تغییر پیدا کند ،اما با توجه به این موضوع ما نمونه هایی از ضخامت ها را در این جا ذکر می کنیم.

رنگ بر پایه رزین طبیعی رنگ برپایه رزین مصنوعی نوع رنگ و روش اجرا
3500 -5000 میکرون 2000-5000 میکرون اجرای اسکرید
حداقل 2000 میکرون حداقل 1500 میکرون اجرای اسپری غیر از فام زرد
حداقل 2300 میکرون حداقل 800 میکرون اسپری خطوط حاشیه ای
4000- 6000میکرون 2500 -3500 میکرون اجرای اکستروژن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما