تولید رنگ کف ارزان مخصوص سالن های اجاره ای و موقت

دنبال رنگ کف ارزان می گردید ؟ سالن اجاره ای دارید ؟ تولید رنگ منگنز کف ارزان و مقاوم مخصوص سالن های اجاره ای و موقت ، برای تردد لیفتراک هم مناسب بوده و قابلیت بارگذاری را دارد و این رنگ را می توانیم به صورت مات و حتی نیمه براق برای مشتری تولید کنیم. در واقع این رنگ مناسب کسانی است که توانایی تامین  و یا حوصله ی اجرای رنگ اپوکسی پلی امین را ندارند.

تولید رنگ کف

تولید رنگ کف ارزان روی سالن های  موزائیکی و بتنی

این رنگ را به روش های مختلف می توانید اجرا کنید . می توانید یک لایه از رنگ روغن مات مارا اجرا کرده و روی ان لاک مخصوص جهت براق کردن و مقاوم در مقابل شستشو و تردد و شیک تر کردن محوطه کارگاه استفاده کنید. یا همین یک لایه را بدون ساب زدن و بدون اینکه زیر سازی خاصی انجام دهید اجرا کنید. مطمئن باشید که هیچ مشکلی بوجود نمی اید .

تولید رنگ کف

چرا رنگ کف ارزان ما می تواند 6 الی 7 سال دوام بیاورد ؟

اکثر خرابی رنگ ها به دلیل وجود روطوبت و یا اشعه ی uv افتاب و یا سرد و گرم شدن اتفاق می افتد. چون در سالن های سرپوشیده تغییرات دمایی نداریم این رنگ براحتی خراب نمی شود. چون این رنگ  رزین های مقاوم اکریلیک ترموپلاست تشکیل شده است. و یه حسن خوبی که دارد داخل ان از چسب مخصوص بتن نیز استفاده می شود تا قدرت چشبندگی ان به بتن زیادتر شود.

برای سالن های اجاره ای و موقت ایا می توان رنگ روغنی استفاده کرد ؟

برای کف سالن ها  نمی توانید از رنگ روغنی یا اکریلیک پایه اب استفاده کنید چون این رنگ  نمی تواند دوام کافی داشته باشد و یک ماه نمیرسد و از بین می رود. پس نیاز هست که برای کف ها از رنگ مخصوص کف و مقاوم به تردد و اصطکاک استفاده شود.

مزایای رنگ کف سالن ارزان تولیدی ما

  • نزدیکی به تمام مناطق تهران و هزینه ارسال پایین
  • در مقیاس های کم نیز امادگی تولید  ارسال داریم.
  • به تمام نقاط ایران ارسال وجود دارد.
  • ماندگاری بالای 6 سال
  • قابلیت ترمیم راحت درصورت خرابی
  • حساسیت های اجرایی و حتی نگه داری رنگ اپوکسی را ندارد چون هزینه زیادی برای اجرای ان انجام نشده
  • اجرا بوسیله غلتک براحتی

تولید رنگ کف

خرید رنگ اپوکسی کف سوله

اگر به دنبال خرید رنگ اپوکسی هستید باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید.اولین نکته قیمت اپوکسی مایع است که باید بدانید عوامل گوناگونی از جمله برند تولید کننده محصول، نوع و کیفیت رنگ، نوسانات بازار و … بر آن تأثیر گذار است نکته مهم دیگر امکان خرید آنلاین و غیر حضوری این محصول است که خوشبختانه در سال های گذشته فراهم شده است به این صورت شما می توانید محصول مورد نظرتان را به صورت غیر حضوری در هر ساعتی از شبانه روز خریداری کنید و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

درصورت تمایل به خرید این نوع رنگ و جهت اشنائی با جزئیات بیشتر با شماره 09120089542 تماس بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما