پخش کننده چسب رنگ ترافیکی

پخش کننده چسب رنگ ترافیکی انواع برند ها را به صورت آنلاین عرضه می کند تا مشتریان از میان برند های معتبر و متنوع بتوانند بهترین محصول را بدون هیچ گونه محدودیتی انتخاب و سفارش خرید خود را انجام دهند.

چسب رنگ ترافیکی از چسب های ترافیکی پر کاربرد محسوب می شود که برای چسباندن انواع تجهیزات ترافیکی به سطوح جاده ها، خیابان ها، آسفالت ها و سطوح بتنی استفاده می گردد.

پخش کننده چسب رنگ ترافیکی

مشخصات چسب رنگ ترافیکی چیست؟

مشخصات چسب رنگ ترافیکی چیست؟

مشخصات چسب رنگ ترافیکی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • قدرت چسبندگی بالایی دارد.
  • در سریع ترین زمان خشک می شود.
  • در برابر رطوبت و تغییرات آب و هوایی مقاومت آن عالی است.

یکی از بهترین چسب های ترافیکی چسب اپوکسی دو جزئی می باشد و همان طور که از نامش مشخص است از دو جز عمل آوردنده و سخت شونده تشکیل شده که دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که به آن چسب چشم گربه ای هم می گویند به عنوان نمونه روی انواع سطوح  اسفالتی و بتنی قابل اجرا است.

در برابر عوامل مختلفی مانند ارتعاش، لرزش و شوک های دیگر مقاومت بسیار بالایی دارد به عنوان عایق الکتریکی بسیار قوی قابل استفاده می باشد سطوحی که جنس های غیر همگن دارند را می توانید به وسیله آن به هم متصل نمایید ضد اشتعال می باشد و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و همین باعث شده خرید آن رونق خوبی پیدا کند.

چسب ترافیکی رنگی عایق حرارتی و مکانیکی می باشد چون در مقابل حرارت و آب مقاومت عالی دارد علاوه بر این در مقابل گرم شدن، سرما و ضربه هم مقاومت عالی دارد این محصول معمولا در بسته بندی های 5 و 2.5 کیلویی تولید و عرضه می شود و بعد از باز کردن بسته بندی آن و ترکیبش با هاردنر به هیچ عنوان سفت نمی شود البته تولید کنندگان می توانند آن را در بسته بندی های مختلفی مطابق با سفارش مشتری تولید کنند.

مراکز تولید چسب رنگ ترافیکی

مراکز تولید چسب رنگ ترافیکی

مراکز تولید چسب رنگ ترافیکی با استفاده از بهترین مواد اولیه و پیشرفته ترین و علمی ترین فرمولاسیون ها سعی می کنند محصولی با کارایی و کیفیت بالایی را تولید و روانه بازار ها کنند علاوه بر این موارد کاربرد فراوان چسب رنگی ترافیکی موجب شده مراکز تولید آن رونق فراوانی پیدا کنند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • برای اتصال دائمی سطوح همجنس و غیر همجنس استفاده می شود.
  • برای تعمیرات و ایجاد پوشش برای ماشین آلات، تجهیزات و لوازم مختلف استفاده خواهد شد.
  • به منظور نشتی گیری در خطوط مختلف استفاده می گردد.
  • در مواردی که مقاومت در برابر پوسیدگی و خوردگی باید بالا باشد از چسب رنگی ترافیکی استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما