نرخ پرایمر زینک ریچ اپوکسی

پرایمر زینک ریچ اپوکسی به عنوان قدرتمندترین آستر مورد استفاده در پوشاندن سطوح و جلوگیری از خوردگی فلزات درحال حاضر پرطرفدارترین محصول در میان رقیبان خود به حساب می آید. با توجه به کارکرد بالا این محصول دارای نرخ متغیری می باشد. اگر مایل به خرید این محصول قوی و فوق العاده هستید می توانید قبل از خرید از نمایندگی های فروش پرایمر استعلام قیمت کنید.

نرخ پرایمر زینک ریچ اپوکسی

مشخصات بهترین نوع پرایمر زینک ریچ اپوکسی

مشخصات بهترین نوع پرایمر زینک ریچ اپوکسی

بهترین نوع پرایمر زینک ریچ اپوکسی به عنوان سطح پوشش بالایی که برای جلوگیری از خوردگی سطوح مورد نیاز است. عملکرد بسیار بالایی نشان می دهد. این پرایمر همچنین لایه بعدی را برای گرفتن و نگه داشتن روی سطح فراهم می کند ، بنابراین اتصال مناسب فیلم های پوشش بعدی را امکان پذیر می کند .

برترین نوع پرایمر زینک ریچ اپوکسی حاوی چسب هایی است که برای چسبیدن به بستر و اتصال لایه بعدی سیستم پوشش فراهم می سازد. از آنجا که پرایمر اپوکسی پلی امید باید عیوب سطح بستر را پر و پنهان کند ، باید با ویژگی های سطحی مانند تخلخل به دقت تطبیق داده شود . درصورتی که بعداً لایه بالایی لایه لایه شود یا آسیب ببیند ، محتوای روی در پرایمر به مدت محدود به محافظت از خوردگی ادامه می دهند.

سیستم پوشش پرایمر به عنوان یک مانع برای محیط های خورنده عمل می کند و به درستی می توان آن را پوشش سد نامید . این پوشش سطح را کاملاً از محیط جدا می کند. تنها پس از ایجاد نقص در پوشش و در نتیجه قرار گرفتن بخشی از لایه زیرین در محیط خورنده ، لایه پرایمر غنی از روی نقش خود را در تأمین حفاظت از خوردگی قربانی برای تاخیر در شروع لایه ایفا می کند.

پرایمرهای اپوکسی غنی از روی به طور گسترده ای برای محافظت از لوله های فولادی و اعضای سازه ای که در معرض محیط های خورنده هستند استفاده می شود. این آغازگرها با فرمولاسیون پیشرفته اغلب برای محیط های بسیار خورنده ای طراحی شده اند.همچنین می توان از آنها برای ترمیم پوشش های آسیب دیده سیلیکات روی و سطوح آهنی گالوانیزه استفاده کرد.

این محصول دارای مقاومت بالایی در برابر خزش و زنگ زدگی است و عملکرد آنها با آسترهای سیلیکات غنی از روی برابر است. علاوه بر این ، محصول جدید فناوری غنی شده با روی از نظر مقاومت و انعطاف پذیری برتر از سیلیکات غنی از روی می باشد. شما با استفاده از پرایمر زینک ریچ اپوکسی مطمئن خواهید بود از یک آستر فوق العاده شگفت انگیز برای سطوح مختلف استفاده می کنید.

فروشگاه پرایمر زینک ریچ اپوکسی دوجزئی

فروشگاه پرایمر زینک ریچ اپوکسی دوجزئی

فروشگاه های معتبر بهترین محصولات پوشش دهی داخلی و خارجی را گردآوری کرده و با تمرکز بر کیفیت، توانسته سطح فروش محصولات خود را ارتقا دهد. این فروشگاه با قراردادن تخفیفات عمده برای محصولات خود به کسب و کارخود توسعه ی بیشتری داده است.اکنون می توانید با خرید پرایمر زینک ریچ ارزان و مقرون بصرفه از این فروشگاه، در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما