نحوه اجرا، قیمت خرید رنگ سوله ممتاز

هر سازه ی با کیفیت ویژگی هایی دارد و یکی از مهمترین ویژگی های سازه های فلزی، مقاومت آنهاست. برای استحکام بیشتر آنها میتوان از رنگهای ضد خوردگی و زنگ زدگی بهره برد. رنگ سوله، که معمولا برای سوله های فلزی به کار برده میشود، پوششی مقاوم در برابر زنگ زدگی ایجاد میکند. به دلیل این ویژگی و بخاطر تفاوت کارخانجات سازنده، رنگ سوله قیمت متفاوتی نیز دارد. برای آشنایی بیشتر با این محصول ضروری و نحوه اجرا آن، توضیحاتی لازم است که به آن ها اشاره میکنیم.نحوه اجرا، قیمت خرید رنگ سوله ممتاز

آشنایی با نحوه اجرا رنگ سوله

آشنایی با نحوه اجرا رنگ سوله

رنگ سوله، برخلاف رنگ های موجود، وظیفه مراقب و محافظت از سازه های مختلف را دارد.

به دلیل وجود مواد مختلف آلکیدی در ترکیبات آن کارکرد گسترده ای در صنایع مختلف هوایی، زمینی و دریایی را دارد.

به طوری که در برابر پوسته پوسته شدن فلزات، رطوبت و زنگ زدگی ساختمان ها در مناطق مرطوب مخصوصا مناطق نزدیک به سواحل ، در رنگ کاری تجهیزات دفاعی مثل هواپیما و جت ها، استفاده در قسمت های مختلف کشتی های مسافربری و باربری به دلیل ارتباط مستقیم با آب و رطوبت دریا و حتی در قسمت های پلاستیکی ماشین ها مثل سپر اتومبیل استفاده می گردد.

قبل از اجرا رنگ سوله، سطح مورد نظر باید عاری از هرگونه کثیفی، چربی یا غبار باشد تا رنگ سوله به خوبی بر سطح سازه قرار بگیرد.

این نوع رنگ غلظت خوبی را دارد و میتوان برای رقیق تر شدن از تینر استفاده نمود و حتی دو سه بار سطح مورد نظر را با آن رنگ کاری کرد اما برای رنگ کاری مجدد با رنگ سوله روی همان سطح، باید چند ساعتی صبر نمود تا رنگ به خوبی خشک شده و روی سطح فلزی قرار گیرد، سپس با قلمو یا اسپری رنگ زد، اگرچه استفاده از قلمو بیشتر توصیه میشود تا سطح تماس بیشتری با سازه داشته باشد و نتیجه بهتری بگیریم.

اگر با اسپری رنگ کاری را انجام دادید، از یک جهت شروع کنید و با نظم خاصی تا انتها پیش بروید که بهترین عملکرد را داشته و نیازی به بتونه کاری در آخر کار نداشته باشید.

رنگ های سوله در قوطی های محکم فلزی و مدور تهیه میشوند و طیف رنگی متفاوتی دارند، قرمز، سرمه ای، مشکی و… اما معمولا رنگ قرمز آن که با اکسید آهن نیز تهیه میگردد، محبوبیت و استفاده بیشتری دارد.

فروش رنگ سوله با قیمت مناسب

فروش رنگ سوله با قیمت مناسب

تهیه رنگ سوله قیمت مناسب، دقت و جستجوی بیشتری را نیاز دارد، اما انتخاب شرکت و تولیدی با کیفیت، میتواند راهکار بسیار مناسبی باشد. مجموعه ایمان رنگ، با سابقه فروش محصولات ساختمانی و توجه به حمایت از کالای ایرانی، رنگ سوله ممتاز و با کیفیت را در اختیار شما میگذارد و جهت اطمینان بیشتر قبل از خرید، میتوانید با پشتیبان و مشاوران این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما