مشاوره و فروش رنگ کف سالن سر پوشیده

بهترین رنگ کف سالن چیست ؟ ما درزمینه مشاوره و فروش رنگ کف سالن سر پوشیده در خدمت شما هستیم . ارازن ترین رنگ برای کف سالن کدام است ؟ کدام رنگ دوام بیشتری دارد ؟ من مستاجر هستم می خوام یه رنگی روی کف بزنم که ارازان تمام بشه چه رنگی را انتخاب کنم؟ این همه سوال را ما با تجربه ای که در اختیار شما قرار می دهیم می توانید براحتی رنگ امیزی داشته باشید و لذت ببرید.

برنامه ریزی و انتخاب نوع رنگ کف سالن

با توجه به نوع سطح مورد نظر و پولی که هزینه می کنیم کارههای مختلفی می توان روی سطح بتن و سیمانی انجام داد و مهمترین مساله زیر سازی برای رنگ امیزی است .چون خود رنگ قدرت این را ندارد که در ضخامت بالا تر از حد انتظار ضخامت داد. و هم به عنوان پرایمر استفاده کردو هم به عنوان پوشش کف بنابراین بایدتوجه کردکه بعد ار اینکه زیر سازی را انجام دادید باید متوجه باشید که هوا مناسب رنگ امیزی باشد ورطوبت مناسب ان نیست و در کار موفق نمی شوید.

رنگ کف سالن
پرایمر قبل از رنگ امیزی

پاک کردن کف بتنی و انتخاب مناسب ترین رنگ کف

قبل از نقاشی رنگ بتن کف حتما سطح را از گردو غبار و روغن های ریخته شده کاملا پاک کنید و یه زیر سازی خوب انجام دهید چنانچه کف شما نیاز به شستشو دارد دریغ نکنید ولی بعد از شستشو مهلت دهید تا رطوبت کاملا پاک شود چرا که وجود رطوبت در کف سالن یا مغازه باعث می شود که ضریب چسبندگی تمام ترکیبات رنگی به طور قابل توجهی کاهش می یابد .و بعد از انتخاب بهترین رنگ بهترین برای کف سالن با طرز کار کردن ان اشنا شوید .

رنگ اپوکسی کف سالن

  • مدرن ترین و مقاومت ترین رنگ در سالن های سر پوشیده
  • شاخص قدرت فیزیکی کف را افزایش می دهد
  • تنوع رنگی داشته و می توان در چند لایه اجرا کرد
  • قابلیت شستشوی همیشگی را دارد.
  • عمر مفید بالای پانزده سال دارد
  • دارای قدرت چسبندگی بالا ست .
رنگ کف سالن

مشاوره و فروش رنگ کف سالن ها

تنوع رنگ ها و سلیقه ها باعث شده است که انواع رنگ های مختلفی وارد بازار شود و مناسب کف باشد و حتی میزان هزینه ای که می کنید می توانید انتظارات خود را از رنگ امیزی کف سالن ها بر اورده کنید ما در زمینه مشاوره و فروش انواع رنگ کف سالن یاری می کنیم و امید واریم که بتوانید بهترین و مناسب ترین رنگ را ، برای رنگ امیزی کف سالن انتخاب کنید و از ان بهره کافی را ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما