مشاوره فروش رنگ اکریلیک قهوه ای

در این مطلب می خواهیم در مورد رنگ اکریلیک قهوه ای و ویژگی های ویژه این محصول پر کاربرد و طریقه چگونگی ارتباط با مرکز مشاوره فروش رنگ اکریلیک قهوه ای اطلاعاتی را در اختیار خوانندگان گرامی قرار دهیم.

مشاوره فروش رنگ اکریلیک قهوه ای

5 کاربرد ویژه رنگ اکریلیک

5 کاربرد ویژه رنگ اکریلیک

رنگ اکریلیک یک نوع رنگ شیمیایی می باشد. که دارای دوام و درخشندگی بسیار بالای می باشد و هنگامی که تازه تولید شده بود برای اتومبیل ها مورد استفاده قرار می گرفت. اما با پیشرفت در این صنعت امروزه برای نقاشی هم کاربرد های دارد.

رزین های اکریلیک دارای دو گروه حلال نفتی و حلال آب هستند‌. آن گروهی که در آب حل می شوند به سرعت آب می شوند و دوام بیشتری دارند.

رنگ های اکریلیک دارای رنگ های متنوعی هستند. که یکی از پر طرفدارترین آنها رنگ قهوه ای می باشد. یکی از ویژگی های برتر آنها این است که در سطوح سبب بافت می شود. چون که دارای غلظت بالای هستند و همان گونه که گفته شد زود خشک می شوند و یک پوشش ضد رطوبت ایجاد می شود.

این نوع رنگ دارای انعطاف پذیری بالای است و روی تمام سطوح چون سیمانی و گچی و صفحات کناف و غیره مورد استفاده قرار می گیرد و سازگاری بالای دارد و جذب می شود.

رنگ های اکریلیک که بر پایه آب هستند از نسل جدید این گروه هستند. که در این رنگ ها موارد زیست محیطی و ورود مواد مضر جلوگیری شده است و تولید این محصول رو به افزایش است.

این محصول در سه نوع مات و نیمه مات و براق تولید می شود. یکی از ویژگی های این محصول این است که بدون بو می باشند.

رنگ اکریلیک در برابر نور خورشید و اشعه ماورا بنفش بسیار مقاوم و با دوام است. از ویژگی دیگر این محصول عبارتند از: دا ای قابلیت شست و شو هستند، سهولت در اجرا، تولید شده از بهترین مواد اولیه، عدم ایجاد حساسیت و سازگار با محیط زیست هستند.

قیمت فروش رنگ اکریلیک قهوه ای

قیمت فروش رنگ اکریلیک قهوه ای

برای خرید رنگ اکریلیک باید به نمایندگی مربوطه رجوع کنید. فروش انواع رنگ اکریلیک بخصوص رنگ قهوه ای از این نمایندگی انجام می شود و کارشناسان فروش آماده مشاوره به خریداران هستند. قیمت رنگ اکریلیک در بازار متفاوت است و بستگی به نوسانات بازار دارد.

این نمایندگی به صورت حضوری و غیر حضوری فعالیت خود را انجام می دهند و آماده پاسخگویی به خریداران هستند. در خرید آنلاین باید به سایت مربوط به این نمایندگی رجوع و با انواع رنگ و قیمت فروش آشنا شوید و پس از مشاهده محصولات خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما